Jeg har min gode og trofaste I-Roast 2 til salg. Hvis du vil prøve kræfter med at riste selv, så er her en god og billig måde at komme igang.
Der medfølger:
- I-Roast 2
- 3 modstande (dem fra Kaffeagenterne) - den mellemste er monteret
- Måleske
- Ekstra låg (brugt, det andet der sidder på er kun brugt 2 gange)
- Ekstra agn-opsamler
- Original manual
- Original emballage
- 2 stk. aftræk til montering af evt. udluftslange

Læg mærke til at der er hul i låget så du kan montere en thermoprobe - probe og multimeter medfølger IKKE. Derudover vil du lægge mærke til et søm.
Tja, det er ret kendt at låget kan rykke sig lidt under ristning. Så jeg har altså bare lavet et lille hul, så låget holder sig på plads. Det har ingen indflydelse på ristningen - andet end at du ved at låget holder sig på selvfølgelig.
Risteren er omkring 1 år og et par måneder gammel. Den virker godt - den har ristet ca. 300gr kaffe i gennemsnit pr. uge.
Priside er 700 ekskl. forsendelse. Den kan selvfølgelig afhentes.
NB: Jeg er først hjemme om 1 uge igen...så jeg vil ikke kunne svare på indlæg her. Men i kan jo begynde at tænke over det...og bydeB)
Der medfølger:
- I-Roast 2
- 3 modstande (dem fra Kaffeagenterne) - den mellemste er monteret
- Måleske
- Ekstra låg (brugt, det andet der sidder på er kun brugt 2 gange)
- Ekstra agn-opsamler
- Original manual
- Original emballage
- 2 stk. aftræk til montering af evt. udluftslange

Læg mærke til at der er hul i låget så du kan montere en thermoprobe - probe og multimeter medfølger IKKE. Derudover vil du lægge mærke til et søm.

Risteren er omkring 1 år og et par måneder gammel. Den virker godt - den har ristet ca. 300gr kaffe i gennemsnit pr. uge.
Priside er 700 ekskl. forsendelse. Den kan selvfølgelig afhentes.
NB: Jeg er først hjemme om 1 uge igen...så jeg vil ikke kunne svare på indlæg her. Men i kan jo begynde at tænke over det...og bydeB)
Comment