Re:Nogle der har handlet med espressocoffeeshop.com
Det er godt nok imponerende hurtig levering. Dem vil jeg klart overveje når jeg skal have mig en ny kværn.
Opslag
Collapse
No announcement yet.
Nogle der har handlet med espressocoffeeshop.com
Collapse
X
-
Bestilte maskinen sent tirsdag fik ordre bekræftigelse og tracking nummer onsdag og levering torsdag.
Kan kun anbefale deres service hvis man kan leve med send til italien til reperation garanti.
Leave a comment:
-
Snakkede med dem i dag , de sagde man skulle sende produktet retur men det kostede cirka 30euro så det er ok udover man mangler dyret en uge+
Lød også lidt for fantastisk/unfair hvis det skulle fixed lokalt
Leave a comment:
-
KimH wrote:
Jeg har købt både espressomaskine og kværn hos dem for et par år siden. Handelen gik uden problemer og leveringen var lynhurtig. Jeg mener at maskinerne ankom til mit hjem 2 dage efter bestiling. Jeg har ikke haft brug for at kontakte dem vedrørende defekte stumpr eller andet.
Leave a comment:
-
Jeg har købt både espressomaskine og kværn hos dem for et par år siden. Handelen gik uden problemer og leveringen var lynhurtig. Jeg mener at maskinerne ankom til mit hjem 2 dage efter bestiling. Jeg har ikke haft brug for at kontakte dem vedrørende defekte stumpr eller andet.
Leave a comment:
-
Nogle der har handlet med espressocoffeeshop.com
Er tæt på at købe mig en maskine fra dem og ville høre om nogle har positive eller negative ting om dem.
Mere om hvordan man står vedr garanti på en evt defekt stump de skriver jo at det vil blive fixet lokalt , men en dansk distributør er vel ikke forpligtet til at repere ngoet de ikke har solgt.Emneord: Ingen
Leave a comment: