Opslag

Collapse
No announcement yet.

Simonelli Oscar i rød

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• [Sælges] Simonelli Oscar i rød

Hej alle.
    Jeg sælger min Simonelli Oscar da jeg ikke rigtig bruger den mere. Og jeg synes det er lidt en skam at have sådan en god maskine stående.
    Den har fået sat i ny pressostat, pakninger og lidt andet for et par måneder siden. Jeg har altid kun brugt flaskevand eller den der vandkande der afkalker vand tingest. Jeg vil lige skynde mig at sige at jeg langtfra er ekspert i det her, så bær over med min mangel på tekniske termer.

I kan se masser af billeder osv. på min lille side om den her: http://fenderbender.dk/simonelli-oscar-espressomaskine/

Prisen er Kr. 1.500,-. Den kan sendes forsvarligt med GLS.

Derudover har jeg en Rancilio Rocky stående også til salg. Den kan jeg vel få en tusse for?

Spørg endelig løs - jeg er newbie men jeg skla gøre mit bedste for at svare.
    Vedhæftede filer

Hej Alagami,

Hvor gammel er maskinen, og er du den første ejer?
    Og hvor i landet befinder du dig hvis man kunne være interesseret i, at afprøve den inden et evt. køb?

Jim

Comment

alder

Hej Jim. Den er fra 2013. Jeg er ikke første ejer. Den står i Frøstrup i Thy.
      Vedhæftede filer

Comment

Tak for informationen. Jeg er ikke umiddelbart interesseret grundet alderen, og det er lidt for langt at køre for at kigge på den.
        Held og lykke med salget :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af jneble Se indlæg
          Tak for informationen. Jeg er ikke umiddelbart interesseret grundet alderen, og det er lidt for langt at køre for at kigge på den.
          Held og lykke med salget :-)
          Hej ok @jneble og tak.

Har iøvrigt fået lov til at låne en Nespresso Creatista Plus og en kæmpe håndfuld kapsler. Altså, til alle dem der går og pønser på den nemme metode med NEspresso. Bare glem det! Det er simpelthen bare ikke godt nok.
          Den model jeg har lånt kan da skumme mælk og varmen er god. Men kaffesmagen. Hvor pokker er den henne? En Latte eller Cappuccino smager jo af varm mælk.

Det er lige før jeg blot beholder min Oscar og lever med konens evige skælden ud over den røde farve og vores fine køkken ;-)

Comment

ift. Nespresso-ruten så er det den vej jeg har valgt at gå på arbejdet. Jeg har en Oscar derhjemme (jeg var interesseret i din da jeg pt. er på udkig for en ven, som gerne vil i gang)

Jeg kan klart anbefale at prøve Colonnas kapsler. ( http://colonnacoffee.com/ )
            Det skal dog siges, at det IKKE er espresso. Styrken og kroppen er noget svagere end et espresso skud. Derfor er de heller ikke gode at bruge mælk i, og er ikke umiddelbart til at lave latte-art i (jeg har kun lige prøvet 2 kopper, da jeg normalt ikke drikker mælk). Jeg vil anbefale deres compostable kapsler hvis det er noget du gerne vil prøve inden for nærmeste fremtid. Det er nemlig et andet materiale end de andre, og jeg ved at de er ved at skifte materialet ud på deres almindelige serie da de ikke altid åbner sig optimalt.

Nå, bare et lille tip :-)

Comment

Har du fået solgt maskinen?

Comment

Hvis du kommer forbi Vejle køber jeg gerne kværnen :-)

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎