Opslag

Collapse
No announcement yet.

Webshop, er der nogen der har erfaring med den?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Webshop, er der nogen der har erfaring med den?

Hej,

Jeg har forsøgt at finde ud af om der er nogen der har gjort sig erfaringer med denne webshop: http://www.myespresso.co.uk men endnu uden held.
    Derfor vil jeg nu oprette en tråd i håbet om at der er nogen der har nogle tilbagemeldinger de vil dele inden jeg skødesløst kaster mine penge efter dem.

Punden er jo billig for tiden og deres priser virker til at være meget lave i forhold til de konkurrerende butikker.

Derfor: Er der nogen der har købt fra dem tidligere?

På forhånd tak,

Nicolai

Re:Webshop, er der nogen der har erfaring med den?

Jeg kender ikke butikken, men hvad skulle indkøbet evt. bestå af?
    Fortid
    La Marzocco GS3
    Casadio Macinadosatore Istantaneo
    Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
    Reg Barber 58mm Anodized/Stål
    Pullman/Synesso ridgeless
    Bumper TS
    Motta Knockbox
    Nutid
    Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
    French Press-Bodum 4 cup

Comment

HEJ Wolff

JEG TÆNKTE JEG VILLE KØBE EN ASCASO I2 NON-DOSER (150 pund) og så måske en ISOMAC TEA (783 pund), men overvejer det stadig.

Jeg vakler mellem den og en NS Oscar lige i øjeblikket...

Jeg er i tvivl med Isomacen TEA TWO. Jeg synes ikke rigtigjeg kan finde nogle der bruger den her inde - og det er mit kvalitatsstempel, find noget som er beskrevet på espressobar :-)

Ved du egentlig hvad der er forskellen mellem den gamle og den nye TEA-model?

Men I2 kværnen er jo billig - 1240kr leveret til døren...

Kværn:
      http://www.myespresso.co.uk/product....rinder---black

Maskine:
      http://www.myespresso.co.uk/product....presso-machine

Og tak for interessen og gode råd modtages med åbne arme

Nicolai

Comment

brorlort wrote:
        Jeg er i tvivl med Isomacen TEA TWO. Jeg synes ikke rigtigjeg kan finde nogle der bruger den her inde - og det er mit kvalitatsstempel, find noget som er beskrevet på espressobar :-)
        Tak for tilliden

Og velkommen til EspressoBar.

Mht, om en maskine er god eller dårlig, skal du passe lidt på med at bruge EspressoBar alene, idet der er mærker, som er populære andre steder i verden, men ikke sælges i Danmark. Isomac Tea sælges ved Pascucci i Århus, men ejg tror faktisk det er et relativt nyt agentur de har. Før det er jeg ikke sikker påom nogen har forhandlet den. Så selvom der ikke lige er nogle her, der har den, kan det godt være en god maskine. Det samme er tilfældet med min kværn, Casadio, som kun jeg og én mere herinde har. Det er en fantastisk kværn, men der er ingen danske forhandlere, så derfor er den meget lidt udbredt i DK.

Prøv også at søge lidt på toomuchcoffee.com og coffeegeek.com, hvis du lige specifikt er interesseret i Isomac.
        Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Hej MoBak

Det var et hurtigt svar, tak. Og tak for velkomsten

Jeg har søgt lidt på coffeegeek og google og der ser den jo fin nok ud isomacen.
          Jeg er ikke låst fast på ideen om en isomac, men det er den billigste af de blanke HX maskiner jeg har kunne finde. Men da budgettet er det der vægter højest, så ligger jeg mig mest i retning af en Oscar som tingene ser ud nu. Som jeg i hvert fald har set er vel modtaget af brugere både her og på de internationale sider.
          Jeg overvejede også den gamle Giotto premium, som er på tilbud for øjeblikket, men men men, den er nu stadig ret dyr når SUen også skal række til en grinder og nogle bønner.
          Casadioen derimod, den har jeg ikke set på... det vil jeg straks gøre - Hurra for overspringshandlinger

Comment

brorlort wrote:
            Som MoBak skriver så er der andre steder og søge info om udstyr end Espressobar (selv om det er et godt sted at starte) med hensyn til Isomac Tea så ved jeg at Jim Schulman fra home-barista.com i lang tid brugete Tea (den gamle) som referance maskine.

brorlort wrote:
            Ved du egentlig hvad der er forskellen mellem den gamle og den nye TEA-model?
            Det jeg har hørt (uden dog ved selv syn at kunne bekræftige det) er at Tea Two \"bare\" er en updateret udgave af den gamle Tea, den eneste større forskel skulle værre at two har fået en anden steam arm og andre håndtag.
            Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Hey, de forhandler den også her men kan godt forstå du kigger den anden vej.....den ser nu ikke så tosset ud og har da ved et hurtigt kig fået positiv omtale selvom den ikke lige er så repræsenteret her på sitet.
              Mener de kommer lidt ind på nogle af ændringerne lidt længere nede ad siden her
              Men hvad med brugt når der nu skal betales af SUen ? der er jo lidt brugt her på eb? (en Andreja måske?) og bruge besparelsen på kværn delen ? nå også bare lige en fiks ide:S
              Fortid
              La Marzocco GS3
              Casadio Macinadosatore Istantaneo
              Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
              Reg Barber 58mm Anodized/Stål
              Pullman/Synesso ridgeless
              Bumper TS
              Motta Knockbox
              Nutid
              Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
              French Press-Bodum 4 cup

Comment

Jeg ville heller ikke betænke mig mange gange mht KimH\'s Andrea hvis budgettet er kr. 5.000.
                La Marzocco GS/3 AV
                Mahlkönig K30 Vario
                Mahlkönig Vario Home m/stålknive
                La Pavoni Professional
                Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
                BLOG

Comment

Ja, nu har jeg kigget lidt på det og det ser ikke ud som en helt tosset ide med sådan en brugt andreja - den kommer jo næsten som et fuldt startersæt!

Hmm, jeg må vist lige tænke det igennem.

Mange tak for de gode tips og links (Andreja\'en fik mig på sporet af en artikkel der gennemgik giottoen, tea\'en og andrejaen) det var helt perfekt til at give et bedre blik for mulighederne!

Så er der bare kværnen og...

Comment

Working...
                  X