Opslag

Collapse
No announcement yet.

Kopper , Thermometer og stempelkande.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopper , Thermometer og stempelkande.

Ja som overskriften siger sælger jeg mit splinter nye bestmax S + evt et termometer fra motta, evt 6 espressokopper fra kaffemekka og en 8-kops stempelkande fra bodum!

Ikke fordi jeg ikke er super duper glad for præmierne, men jeg har besluttet at før jeg vil lave en direkte vandtilslutning, skal jeg have mig en ordentlig kværn. Kopper har jeg efterhånden en milliard af og en stempelkande fra bodum pryder allerede køkkenet. Så kom med nogle bud.... eller en ordentlig kværn

Mvh

Daniel Sommer #3
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Re:Bestmax S + diverse

er du sikker på du ikke kan bytte det ved Mekka?
    8270 Højbjerg

Pour over - The Second Best Use for Your Right Hand

Nuova Simonelli Musica, Casadio , Mahlkönig Guatemala , Hottop Analog
    og de fleste manuelle brygmetoder www.thybo.org

Comment

næ ikke rigtigt, men vil da prøve at ringe til ham i morgen, men i skal stadig bare byde løs
      \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Så er bestmax filteret solgt, men byd endelig på de andre ting... Det skal lige nævnes at de er ubrugte og i ubrudt embelage(staveplade)

Mvh
        Daniel

Comment

Hej Daniel..

Jeg vil gerne byde 200 kr. på den stempelkande

Comment

Re:Kopper , Thermometer og stempelkande.

Står og mangler et termometer, så jeg aftager gerne.

Forstår godt at du vil have lavet direkte vand. Mit liv har taget en markant drejning til det bedre efter jeg fik taget mig sammen.
            /bjerner

Carimali Eta Beta

Comment

Working...
            X