Opslag

Collapse
No announcement yet.

Mellemklasse håndkværn

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• [Købes] Mellemklasse håndkværn

Hej, jeg søger en håndkværn til pour over, aeropress og stempel, har en Hario Skerton, men den slår ikke rigtig til.
    Søger i 500,- klassen brugt +/-
    Hvad har i?

Jeg har lige bestilt en Chestnut C2 til samme formål. Den koster 85 euro på amazon.de leveret i DK. Den er svær at slå i det prissegment

Comment

Porlexen er ret fed
      James hoffmann anmeldte for 2 år siden et par af de bedste i 500kr lejet - og der vandt porlexen. Men i følge ham var der ikke kæmpe forskel på de forskellige Jeg har ikke fuldt med markedet de sidste to år så ved ikke om der er kommet noget bedre. Generelt - tror jeg rent konstruktions og materialemæssigt at det er svært at få noget der er meget bedre i det prisleje. Men med jævne mellemrum bliver væsenligt bedre håndkværne solgt her inde for omkring 800-1k

ECM Mechanica IV Profi + ECM S-Manuale 64, Wilfa WSCG, Feld2:Honed
      masser af lir til “sort kaf’” + Cormorant Roaster

Comment

Hej Jeppemar
        Jeg har en Porlex i god stand. Har kun været brugt på ferieophold. Pris kr. 350,-
        Billeder kan sendes.
        Kværnen befinder sig i 6360 Tinglev, men kan sendes.
        Med venlig hilsen
        Vagn Altmann

Rancilio Rocky nu til stempel/filter

Comment

Tak for bud, men jeg tror jeg hopper på den timemore c2 fra Amazon, hvis ikke der kommer andre bud. Når jeg skal opgradere, så skal det også rigtig kunne mærkes.

Comment

Held og Lykke med opgraderingen, jeg opretter en salgsannonce i stedet.

Rancilio Rocky nu til stempel/filter

Comment

Working...
            X