Opslag

Collapse
No announcement yet.

Trinløs MAZZERmini og 2 stk. tampere til salg.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trinløs MAZZERmini og 2 stk. tampere til salg.

Til hvem der måtte være interesserede har jeg p.g.a. opgradering min 2 år gamle minimazzer elcetronic, sort, model B til salg for 3600,- kr. Der medfølger stor og lille beanhopper. Endvidere sælges 58 mm. ECMtamper 1 1/2 år gammel knap 500 gram med barkelitgreb 350,- kr. 1 år gammel Reg Barbertamper med træhåndtag 58 mm. sælges for 400,- kr. Har noget af dette din interesse kan jeg kontaktes på mobil. 27968197. Mvh. Thomas

Re:Trinløs MAZZERmini og 2 stk. tampere til salg.

Rettelse. Min Reg Barber Tamper er 57 mm., og ECM er 58. Begge 2 købt til LM GS/3. Jeg synes, dog at ECM altid har været for stor til min filterkurv(måske det er ligesom at spille Chopin med skiluffer), men fik dengang at vide, det var den rigtige størrelse, men bruger dagligt udelukkende RB´s 57èr.

Comment

Hej Hamilton!
      Tak for billedet:-)
      Blot et par spørgsmål...
      Min VBM har det her E61 gruppehoved som vel hedder 58 mm, men er det ligesådan på en GS/3?
      Den tamper jeg har nu er 58 mm, men der synes jeg der er noget \"slør\" i kurven - og det bliver vel bestemt ikke mindre hvis jeg nu skulle bruge en 57\'er? Men skal tamperen passe som fod i sok til portafilteret eller hvad?
      Jeg har luret noget på en Pullmann Barista eller en RB med det træhåndtag, hvis der skulle handles. Hvorfor vil du gerne af med dem?
      Mvh Martin B
      Mvh Martin B!
      -----
      LMWDP #387

Arrarex Caravel (+ OE/HLE-ITT tamper 43,5 mm) - Mazzer Super Jolly
      AeroPress - Hario V60 - Wilfa WSCG-2 - Gene Café CBR-101

Comment

GS3 er 57mm og E61 er 58mm, der findes en liste med mange størrelser her
        - La Spaziale S1 Dream
        - Bestmax S
        - Ceado E37S
        - Rancilio Rocky SD
        - Hottop B

Comment

Tak for det KimH.
          Har også kigget lidt med i den seneste snak om at få fat i et filter der måske passer lidt bedre med min tamper i stedet for at finde en tamper der passer til filteret:-)
          Mvh Martin B!
          -----
          LMWDP #387

Arrarex Caravel (+ OE/HLE-ITT tamper 43,5 mm) - Mazzer Super Jolly
          AeroPress - Hario V60 - Wilfa WSCG-2 - Gene Café CBR-101

Comment

Working...
          X