Så må den afsted.
Min velholdte La Valentina espressomaskine er til salg! Det er en af de mest temperaturstable HX\'ere, når du får tunet dig ind.
Maskinen er anvendt med kildevand og senest BestMax vandfilter. Dvs. at den har fået det blødeste vand!
Den er 100% velfungerende og fejlfri. Den er købt for 2 år siden hos Risteriet i Kbh for 11.995,-
Der medfølger
- bundløst portafilter (ses på billedet)
- originalt portafilter med single spout
- originalt portafilter med double spout
7 - 14 - 21 grams filtre (single, double, triple espresso)
Den er i rigtig flot stand, som også kan ses på billederne.

Maskinen opholder sig pt. i Storkøbenhavn.
Følg link for dybdegående review. Samme maskine blot andre knapper
http://www.home-barista.com/valentina-buyers-guide.html
Den vejer 22,5 kg. Målene er B/H/D: 27cm x 42cm x 44cm. Varmelegeme på 1.300 Watt
Prisen er kr. 5.000 prisen forhandles ikke - så bringer jeg ud i Kbh i omegnen af op til 30km. Hvis du afhenter selv får du en monteret Eric Termometer med gratis!
Min velholdte La Valentina espressomaskine er til salg! Det er en af de mest temperaturstable HX\'ere, når du får tunet dig ind.
Maskinen er anvendt med kildevand og senest BestMax vandfilter. Dvs. at den har fået det blødeste vand!
Den er 100% velfungerende og fejlfri. Den er købt for 2 år siden hos Risteriet i Kbh for 11.995,-
Der medfølger
- bundløst portafilter (ses på billedet)
- originalt portafilter med single spout
- originalt portafilter med double spout
7 - 14 - 21 grams filtre (single, double, triple espresso)
Den er i rigtig flot stand, som også kan ses på billederne.

Maskinen opholder sig pt. i Storkøbenhavn.
Følg link for dybdegående review. Samme maskine blot andre knapper
http://www.home-barista.com/valentina-buyers-guide.html
Den vejer 22,5 kg. Målene er B/H/D: 27cm x 42cm x 44cm. Varmelegeme på 1.300 Watt
Prisen er kr. 5.000 prisen forhandles ikke - så bringer jeg ud i Kbh i omegnen af op til 30km. Hvis du afhenter selv får du en monteret Eric Termometer med gratis!
Comment