Opslag

Collapse
No announcement yet.

Køb af cappucino kopper i Århus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Køb af cappucino kopper i Århus

Hej,

Jeg er på udkig efter nogle cappucino kopper, som helst skal være brune på ydersiden og hvide indvendig. Jeg har været rundt og kigge, men synes ikke, jeg har kunnet finde nogen.

Så nogen tips?
    85% of the worlds work is done by people who dont feel very well
    -- Winston Churchill

Re:Køb af cappucino kopper i Århus

hvorfor skal de være brune? farven har vel ikke noget at gøre med hvor godt det smager?
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Det er dikteret af min bedre halvdel. Hvis det havde været op til mig, havde jeg nok købt TCC\'s kopper, godt pris/kvalitet forhold. Mensådan er er der så meget :-)
      -- Winston Churchill

Comment

Hmm... Sigfreds er brune udenpå, og hvide indeni, og de er rigtig fede efter min mening. Deres lille cappucino har et frækt lille design . Du kunne evt spørge dernede om man kunne købe nogle enkelte af deres - og giv endelig lyd herinde hvis du gør - jeg har overvejet at gøre det samme
        Udstyr
        Rancilio Silvia
        Mahlkönig Vario

Comment

Man har før kunne købe dem (hos Sigfred) - de har stået på hylderne sammen med deres andre ting - i begge forretninger. Men det er efterhånden lang tid siden jeg sidst har set dem! Spørg dem da - de plejer at være til at handle med

Comment

Ja, det ender det vel, jeg har nemlig også kigget efter dem. Men det må vente til jeg er hjemme i Århus igen.
            -- Winston Churchill

Comment

Hej!

Jeg har været helt forelsket i Sigfreds kopper, så da jeg selv fik en maskine, gik jeg på jagt efter dem. Efter at have forhørt mig hos Sigfreds fandt jeg ud af, at kopperne er fra Swan of Denmark. På det tidspunkt (for nogle måneder siden) havde de lige stoppet produktionen. Jeg var derfor heldig at kunne købe nogle billigt over en website, der skulle have solgt ud af dem (de har desværre ikke flere tilbage). Men jeg har set, at Salling (i hvert fald heroppe i Aalborg) længe har kørt med dem til nedsat pris, så måske du kan være heldig der
              Izzo Alex Duetto III
              Mazzer Mini Electronic A i sort og Eureka Mignon i krom

Comment

Dog lidt udenfor Århus....

SWAN OF DENMARK

/Wolff
                Fortid
                La Marzocco GS3
                Casadio Macinadosatore Istantaneo
                Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket