Simone: Nuova Simonelli Appia Volumetric, stålsider, no-burn arm, WBC-jet & -gliceurs Mario: Mahlkönig Vario, the Third Betty: 58,7mm Pullman Barista Convex, Cobalt Blue Gustav: "The Sound of Syphons", spritdrevet anno ca. 1950
Jeg har en brugt Impod tamper. Den kan du få for 250 kr.
Hej Ole,
Tak for buddet.
Impod\'en er en lækker klassiker, men den model du har er nok lidt for kort (eller \"lav\") til mig, da jeg har pænt lange \"labber\".
Måske sku\' jeg bare bide i det sure ævle og købe mig en Pullman Barista (som jo kan forlænges), selvom jeg må tilstå at jeg finder det uforholdsmæssigt ekstravagant for et stykke drejet stål med håndtag - man kan købe rigtig meget god kaffe for 700 slag ... :dry:
Simone: Nuova Simonelli Appia Volumetric, stålsider, no-burn arm, WBC-jet & -gliceurs Mario: Mahlkönig Vario, the Third Betty: 58,7mm Pullman Barista Convex, Cobalt Blue Gustav: "The Sound of Syphons", spritdrevet anno ca. 1950
Uhh... Bruger på den anden side af 10k på en maskine, og er så for fedtet til at gi 700 skallede penge til en stamper...
Næ du, køb og bliv glad...
Administator på espressobar Izzo Alex Duetto
Toper Cafemino
Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)
Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...
Helt ok Jeg forbarmede mig selv, og købte en Reg Barber radical pro. Den er jeg virkelig glad for! Men overvejer også lidt om jeg skal have mig en Tall? De er virkelig lækre at have i hånden, har jeg fundet ud af.
Rocket Appartamento (tidl ECM Giotto, Vibiemme Domobar SB)
Mahlkönig Vario (tidl Mazzer Super Jolly, Ascaso I2)
der er jo også TORR stamperen
800 i dk, 400 i Tyskland
Link?
Toper Cafemino
Når først du holder den i hånden (altså tamperen.... :P) vil du glemme alt om prisen, tro mig... den er simpelthen så lækker!
Tjaeh - besøget hos Thomas/KaffeAgenterne endte så også med at jeg tog Betty med hjem.
Hun er en Pullman Barista i Cobalt Blue m. konveks bund - og hendes 58,7mm passede perfekt i kurven...
Toper Cafemino
- og jeg har absolut ingen skrupler ved at kopiere \"a winning formula/set-up\", blot fordi kombinationen er begået tidligere af mere erfarne kaffetosser end jeg selv...
Comment