Opslag

Collapse
No announcement yet.

K: Nuova Simonelli Oscar

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• K: Nuova Simonelli Oscar

Jeg leder efter en brugt Oscar eller en anden HX\'er i samme prisleje

Re:K: Nuova Simonelli Oscar

Hvilket prisleje er det - altså for en brugt? Det kan være jeg er interesseret i at sælge den kære oscar...
    Nuova Simonelli Oscar - Stempelkande - Aeropress
    Mahlkönig \\\"DDR\\\" Guatemala - Compak K3 Chrome

Comment

Det kommet jo an på standen og alderen, men vi snakket vel et sted mellem 2600-3000

Comment

JDK wrote:
        Det kommet jo an på standen og alderen, men vi snakket vel et sted mellem 2600-3000
        Har du prøvet nogen maksiner ?

Jeg vil kraftigt anbefale dig at prøve nogen forskellige maskiner inden du køber f.eks. en Oscar. Personligt ville jeg foretrække en god ikke-HX maskine frem for en Oscar. Evt. Silvia.
        Mazzer Mini E mod. B
        Mahlkönig K30
        Izzo Alex Duetto II
        Behmor 1600
        Torr Classic Tamper Grenadill

Comment

Jeg arbejder på en cafe med en to-gruppers Rancilio, men jeg har ikke stor erfaring med hjemmemaskiner.

Hvad er grunden til at du ikke vil anbefale en Oscar? Den får meget ros på diverse fora. Jeg har flere steder set den anbefalet frem for en Silvia.

Comment

JDK wrote:
            Jeg arbejder på en cafe med en to-gruppers Rancilio, men jeg har ikke stor erfaring med hjemmemaskiner.

Hvad er grunden til at du ikke vil anbefale en Oscar? Den får meget ros på diverse fora. Jeg har flere steder set den anbefalet frem for en Silvia.
            Hmmm, der er en del ting ved den jeg ikke bryder mig om. Den vigtigste er at jeg synes andre maskiner laver bedre kaffe. Derudover er byggekvaliteten rent ud sagt til grin. Jeg kunne ikke leve med sådan en gang plastik. Den føles efter min mening meget billig.
            Mazzer Mini E mod. B
            Mahlkönig K30
            Izzo Alex Duetto II
            Behmor 1600
            Torr Classic Tamper Grenadill

Comment

Working...
            X