Opslag

Collapse
No announcement yet.

Købes: Casadio Istantaneo - brugt

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Købes: Casadio Istantaneo - brugt

Hej

Jeg har et rigtig godt øje til Casadio\'en og kunne rigtig godt tænke mig at investere i sådan en. Dog er min bedre halvdel ikke helt enig i at vi har 5000 der står kaffekværn på, så jeg vil høre om der er nogen som sælger deres brugt? - eller bare billigere

-Ejlemos
    /Emil Malling

Jeg tager gerne en omvej, hvis følelsen af at opnå noget unikt er til stede - citat Bonderøven.

Rancilio Silvia 2009 - Casadio Istantaneo
    ... Og en ønskeseddel såå lang

Re:Købes: Casadio Istantaneo - brugt

Det er nok ikke så nemt lige at finde en Casadio kværn brugt, da det er nyt at den er blevet \"hypet op\"... Så hvis det skal være den er du nok nød til at købe den ny. Alternativt kunne du jo kigge efter Mazzer kværne brugt. De er nok noget nemmere at støve op.
    Mazzer Mini E mod. B
    Mahlkönig K30
    Izzo Alex Duetto II
    Behmor 1600
    Torr Classic Tamper Grenadill

Comment

el jefe wrote:
      Det er nok ikke så nemt lige at finde en Casadio kværn brugt, da det er nyt at den er blevet \"hypet op\"... Så hvis det skal være den er du nok nød til at købe den ny. Alternativt kunne du jo kigge efter Mazzer kværne brugt. De er nok noget nemmere at støve op.
      JA jeg tænkte det nok. Men jeg ville alligevel lige prøve at lægge en føler ud
      /Emil Malling

Jeg tager gerne en omvej, hvis følelsen af at opnå noget unikt er til stede - citat Bonderøven.

Comment

Jeg lukker lige tråden her da jeg har fået fingre i en kværn.
        /Emil Malling

Comment

Working...
        X