Opslag

Collapse
No announcement yet.

Mazzer super jolly automatik

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mazzer super jolly automatik

Hej Alle..

Mazzer sælges..

mærket med brandet Astoria,sort, kværnen er fra 07 og den nyeste model med den høje hals, kvalitets kværn i et flot design, kværnen er brugt meget begrænset, men fremstår med brugsspor i malingen..
    Kværnen er rengjort og renset med Grindz. da kværnen er brugt til hjemme brug er dozer stamperen og kontakten til automatisk dozer fyldning afmonteret men følger selvfølgelig med...

Kværnen er modificeret med.

1. \"The Elvinator Mod\"
    Modvirker at doseren kaster kaffen for kraftigt til venstre i filterkurven = ingen svineri!!!
    2. \"The Sweep Mod\"
    Som gør at doseren \"fejer\" bedre end standard, så mindre kaffe ligger tilbage i bunden af doseren.

Pris 2700.-

Billeder kan se her..

http://www.dba.dk/kaffekvaern-mazzer...y/id-63673142/
    Rancilio silvia v3
    Mazzer Mini E
    Mahlkönig K30 ES
    Home Made Nockbox
    dAncap/Diesel Mokkakande

Re:Mazzer super jolly automatik

Jeg er rimelig ny inden for home barista verdenen - har indtil oktober (hvor jeg købte min izzo vivi maskine) nydt min espresso etc. på caféer. Dog har jeg ind til nu købt min kaffe formalet hvilket ikke er tilfredsstillende.

Det er derfor tid til at gå skridtet videre og udvide med en god kværn. Jeg havde bestemt mig for at købe en ny Mazzer electronic B, men kan via jeres forum forstå, at jeg nok gør klogere i at købe en brugt super jolly. Correct me if I\'m wrong.

Jeg faldt derfor over den du har til salg, og vil lige høre, om du stadig ligger inde med vidunderet, eller om den er solgt.

Hvis du stadig har den til salg vil jeg gerne høre om den kan sendes til Randers, da jeg ikke har bil. (Jeg betaler selvfølgelig fragt.)

Og så lige en sidste ting. Jeg går ud fra, at maskinen fungerer upåklageligt og er lige til at sætte i stikket og bruge.

Mvh Jeppe

Comment

Hej grabow

kværnen er desværre solgt, faktisk lige igår..

Ja det er lækre kværne begge to, men ja vil også sige du gør et godt købt hvis du kan finde en brugt Jolly til en rimelig pris, en lækker detalje ved minien er du kan indstille kværn mængden.. men du lærer hurtigt mængde kontra tid på Jolly.. har ladet mig fortælle Jolly kommer som elektronik inden for ca 6mdr, men nu må vi se...

Men held og lykke med og finde en kværn..
      Rancilio silvia v3
      Mazzer Mini E
      Mahlkönig K30 ES
      Home Made Nockbox
      dAncap/Diesel Mokkakande

Comment

Hej Grabow

Velkommen ombord på Espressobar, ja Mazzer SJ er en super kværn, her er dog en til salg som er meget li SJ til en fornuftig pris Astoria kværn.

Hilsen Henrik
        Henrik Palshøj

Comment

Som ny ejer af omtalte Mazzer kan jeg helt klart stå inde for dette valg, har dog kun lavet et begrænset antal espressi ca 30 siden igår... Meen den slår min gamle ECM CASA overbevidsende, og dette er endda før jeg har fået routinen i brug af denne maskene.

Et andet plus er at din kæreste pludselig syntes din espressomaskine ser så lille ud ved siden af Mazzeren :laugh:
          Hilsen Andreas

Diverse....

Comment

Allerførst tak for velkomsten. Det var en skam mht den kværn, at jeg var for sent ude, men mon ikke der dukker noget nyt op på et tidspunkt. Tror i hvert fald jeg har fået overbevist mig om, at en Jolly må det være.

Tillykke i øvrigt med din nye kværn Bebeto. Ja det er desværre en kendsgerning at den bedre halvdel synes ens nye kærlighed fylder meget på bordet. Så det var et godt fif med en stor kværn til at ændre perspektivet.

Comment

Working...
            X