Opslag

Collapse
No announcement yet.

2 stk kværne og 2 Pavoni lever sælges

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 2 stk kværne og 2 Pavoni lever sælges

Det er blevet tid til at sælge lidt ud af maskinparken, som jo har det med at vokse sig til dimensioner som konen (og til sidst måske endda en selv) har svært ved at retfærdiggøre.
    Sælger derfor følgende:

Compak K6. Årgang 2000. Ikke brugt de tre år jeg har haft den, da den ikke passede under køkkenskabene. Det gør den så nu, efter jeg er flyttet til Sverige, men så synes konen den er for stor
    Den er nyserviceret hos distributøren i Stockholm. Nye 64 mm flat burrs. 1300 Rpm, 320 W. Kører upåklageligt. Enkelte mindre skrammer. For caféejeren eller den seriøse hjemmebarista.
    Pris 3500,- Evt byte med Macap, Mazzer E, Casadio eller lignende, som opfylder mine krav til en kværn og som udgør en værdig ledsager til Valentinaen

Innovakværn
    . Kører upåklageligt, enkelte små ridser.
    Pris 1200,- (1000 hvis den købes sammen med en af pavonierne)

Pavoni ELH rosentræ. Optisk nærmest perfekt stand. Nye pakninger i gruppehoved og steamarm for en måned siden, samt afkalket ved samme lejlighed.
    Pris 2500,-

Reg Barber Tamper til Pavoni 300,-

Pavoni sixties samlerobjekt
    .
    Formentligt en af de ældste Pavonier på det nordiske marked, vil skyde produktionstidspunkt til slutningen af tresserne eller starten af halvfjerdserne. Trods dette rigtig god optisk stand og fungerer perfekt. Er bygget mere solidt end de nutidige modeller, og laver i min optik den bedste espresso af de 6 Pavonilevers jeg har haft i mine hænder. Keddeldimension som på en professionel. Nyafkalket og nye pakninger i gruppehoved og steamarm.
    Pris 1500,-

Maskinerne står i Lund, Sverige, men kan evt tage dem med til Kbh, hvor jeg ofte har ærinder.
    Har forsøgt at uploade billeder, men det driller sgu lidt, måske fordi jeg er mac bruger?
    Sender gerne billeder, når det lykkes eller via email, og yderligere oplysninger om det ønskes.

Re:2 stk kværne og 2 Pavoni lever sælges

Forsøger lige med et link til billeder af dyrene..

http://www.dba.dk/espresso-innovakva...e/id-63921854/

Comment

Pavoni vintage/sixties modellen & innovakværnen er solgt!

Pavoni ELH (Rosentræ) og Compak K6 stadig til salg!

Mvh. Ulrikmo

Comment

Den Pavoni sixties, er det kobber/messin m. træhåndtag?

Comment

Working...
        X