Opslag

Collapse
No announcement yet.

Sælges: Mazzer Super Jolly automatic

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sælges: Mazzer Super Jolly automatic

Man er jo nærmest helt bagefter, hvis ikke man sælger en Super Jolly her på forummet. Så here it goes:
    Jeg flytter i lejlighed om en uges tid, og har desværre ikke plads til mit espressosetup. Derfor sælger jeg min kværn. Den trænger vist ikke til nogen introduktion her på forummet.
    Om kværnen kan jeg fortælle den er ca. 5 år gammel. Jeg har jumpet ledningerne til den automatiske funktion, således kværnen fungerer som en manuel, når der tændes og slukkes. Dette gør det muligt at bruge en (mørkerums)timer, og i almindelighed er det bare lettere at betjene kværnen. Til kværnen medfølger selvfølgelig de gamle automatiske funktionskabler/kontakter osv., således man kan lave den automatisk, hvis dette ønskes. Jeg har sat et par nye Duranium kværnblade på, der har kørt omkring 10 kg kaffe. Derudover medfølger en lille hopper fra Mini-modellen (den gamle/store hopper følger selvfølgelig også med). Kværnen er modificeret med både Sweep-modet og Elvinator moddet, således kammeret tømmes hver gang, og der sikres et minimalt spild.

Prisen er 2600 kr.

Kværnen kan hentes/ses i Sunds (tæt ved Herning) eller på Trøjborg i Århus.

Med venlig hilsen
    Ole Haubjerg Nielsen

Der gik lidt ged i billederne. De kan ses på min flickr profil
    Rocket Appartamento (tidl ECM Giotto, Vibiemme Domobar SB)
    Mahlkönig Vario (tidl Mazzer Super Jolly, Ascaso I2)

Re:Sælges: Mazzer Super Jolly automatic

Den ser nu fin ud... Meeen har lige købt en magen til :huh:
    Hilsen Andreas

Diverse....

Comment

Er dyret solgt. Hvis du ikke har solgt den er jeg interesseret. Kan den i så tilfælde evt. sendes med fragt til Randers. (Betaler naturligvis selv forsendelsesomkostninger)

Comment

Kværnen er solgt
        Rocket Appartamento (tidl ECM Giotto, Vibiemme Domobar SB)
        Mahlkönig Vario (tidl Mazzer Super Jolly, Ascaso I2)

Comment

Working...
        X