Opslag

Collapse
No announcement yet.

Gene Cafe 230V fra HB sælges

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gene Cafe 230V fra HB sælges

Jeg er ikke tilfreds med riste-effekten og vil gerne kunne styre profilerne mere nøjagtigt. Kan sagtens riste både mørkt og producere røg

Afhentes i Odense eller omkring Århus/Odder

Kr. 1000,-
    Dalla Corte Super Mini
    Mazzer Major E
    Mahlkönig Encore

Re:Gene Cafe 230V fra HB sælges

har sendt en PM da jeg gerne vil købe....
    Rancilio Silvia
    Mahlkönig Vario

Comment

Solgt.
      Dalla Corte Super Mini
      Mazzer Major E
      Mahlkönig Encore

Comment

hvem søren kan være hurtigere end mig i dette tilfælde - føler mig sgu lidt forbigået....
        Rancilio Silvia
        Mahlkönig Vario

Comment

n!x wrote:
          hvem søren kan være hurtigere end mig i dette tilfælde - føler mig sgu lidt forbigået....
          Du vil blive overrasket over hvor stærtk det nogle gange går herinde. Jeg købte min Gene af Journey under 5 minutter efter han havde lagt den på.
          Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Tja, jeg synes jeg var hurtig... ventede på respons fra sælger da jeg både havde lagt en PM og en notits her i tråden.. men overhovedet ingen svar...? Deraf min frustration....
            Rancilio Silvia
            Mahlkönig Vario

Comment

Ja, sådan kan det jo gå. Enhver kan jo sælge til hvem man har lyst til, det er jo ikke en auktion eller noget.

Du må kigge videre, der er temmelig tit folk der opgraderer deres ristere herinde, så der skal nok komme flere Gene\'er til salg.
              Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

n!x wrote:
                Tja, jeg synes jeg var hurtig... ventede på respons fra sælger da jeg både havde lagt en PM og en notits her i tråden.. men overhovedet ingen svar...? Deraf min frustration....
                Der er nok en som har været hurtigere...:unsure:

Men det kan jo være der har været flere interesseret og i stedet for at sælger skriver til hver enkelte, er det nemmere at skrive i tråden, så ser alle det.

Comment

Hej N!x - en ebar-bruger jeg tidligere havde handlet gear med havde mit mobilnr - og kunne afhente og betale hurtigere end du havde været i stand til. Det lod jeg være afgørende her, derfor havde jeg skrevet Odense/Århus i annoncen - for jeg synes det var for beværligt at sende eller bringe risteren ved et besøg i kbh.

Jeg vidste at jeg ville få mange henvedelser ved den lave pris - jeg kunne selvfølgelig have skrevet i annoncen at \'først til mølle\' - men vi er vel som sælgere stadig selv herre over hvem vi sælger til.

Go\' jagt på en rister!

VH Tim
                  Dalla Corte Super Mini
                  Mazzer Major E
                  Mahlkönig Encore

Comment

Skurken wrote:
                    n!x wrote:
                    Du vil blive overrasket over hvor stærtk det nogle gange går herinde. Jeg købte min Gene af Journey under 5 minutter efter han havde lagt den på.
                    Ja der var du pænt hurtig.. Over dobbelt så hurtig som da jeg solgte min Giotto på e-bar..
                    Det tog ualmindelig lang tid.. 12 minutter, var ikke engang færdig med og sætte billeder på, så var den solgt..
                    Hilsen Johnny

Faema Legend S1
                    Faema MD3000 Touch
                    Mahlkoenig Vario
                    Jura Ena 9 OneTouch

Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1

Comment

Working...
                    X