Opslag

Collapse
No announcement yet.

K: GeneCafé kafferister

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• K: GeneCafé kafferister

Måske er det utopi, men søger en GeneCafé kafferister.

Det er ikke længe siden der var en til salg herinde for 1.000 kr. - men jeg var for langsom.

Skriv hvad du har...
    Rancilio Silvia
    Mahlkönig Vario

Re:K: GeneCafé kafferister

Op...
    Rancilio Silvia
    Mahlkönig Vario

Comment

Tror ikke du skal regne med en fuldt funktionel Gene til 1K .... Jeg bød på Gene\'en til 1K og fik i første omgang positiv tilbagemelding. Efterfølgende fik jeg at vide, at risteren var solgt til anden side, men at den altså ikke var mere værd en det, den var sat til salg til.... med andre ord - en fuldt funktionel Gene ryger til væsentligt mere.

Gene\'en til 1K var solgt på under 1 time. Det samme gælder Gene\'en til 1,5K fra i dag.

Der ingen til salg på dba.dk eller qxl.dk.....

Mit råd er: Køb din egen fra ny - sælg den igen efter 1 år, hvis du ikke er tilfreds - du kan formentligt få 2,0-2,5K for en relativt ny, men brugt Gene.

Vh

JensH

B)
      Rocket Appartamento
      Mahlkönig Vario v2
      Gene Café

Comment

Lige pt. har jeg kun lommepenge til en brugt, så derfor jagter jeg sådan een.

Jeg forsøgte også på den til 1K og i dag gik det igen for hurtigt med den til 1,5K... derfor prøver jeg med en købsannonce, da det muligvis giver en større chance for en brugt til fornuftige penge.

Men tak for svar Jens, hvis ikke det lykkedes må jeg spare lidt mere og købe en ny.
        Rancilio Silvia
        Mahlkönig Vario

Comment

Working...
        X