Opslag

Collapse
No announcement yet.

Alex Izzo Duetto II (MC243) + Mazzer Mini Electronic B

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Joe_Black
    replied
    Jeg er ret sikker på at reglerne forskriver at du skal skrive en pris. Så ved vi også om vi byder langt fra din smertegrænse.
    Jeg vil eksempelvis gerne byde 5000,-

Leave a comment:

• Alex Izzo Duetto II (MC243) + Mazzer Mini Electronic B

Mageligheden har taget over og jeg får desværre mest brugt den fuldautomatiske maskine, så det er blevet tid til at sige et bedrøvet farvel til mit barista setup.

Begge er fra 2011 og hvor jeg købte fra nyt (kvittering haves). Har kun kørt med ultra-blødt vand og har aldrig fejlet noget og står stort set som ny.

Alex Izzo Duetto II
    • PID og
    • Dual Boiler (separat kedel for vand og damp) tillader brygning og dampning samtidig ved korrekte temperaturer (120+ grader for damp og din foretrukne brygge temperatur som du har indstillet på PID)
    • Separat tænd og sluk for kedler (hvis du ikke skal bruge damp kan du jo lige så godt spare på strømmen og køre miljørigtigt
    • Vandtank og mulighed for tilslutning til fast vand
    • Stor spildbakke med mulighed for tilslutning til afløb
    • Eftermonterede håndtag på topplade

Kværnen er opgraderet med kværnblade fra Mazzer Major og er i Poleret Aluminium

Tilbehør:
    • Knock Box i krom med skuffe, som passer i størrelse under kværnen (se billede)
    • To portafiltre (single/double) samt blind filter
    • Stamper og stamperplade med trykindikator
    • Tilslutningsslanger til vand/afløb (ikke brugt)
    Det hele står i Hedensted hvor det kan ses og afprøves.

Jeg forstiller mig omkring 7000,- (baseret på hvad tilsvarende er annonceret til her på siden).
    Kom med et bud (nypris var DKK 19.600,- i 2011 og tilsvarende koster omkring 23.500,- i dag)
Working...
X