Opslag

Collapse
No announcement yet.

S: slivia, rocky og gene cafe

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• S: slivia, rocky og gene cafe

jeg vil sælge hele mit setup, da jeg ikke for det brugt..
    det består af:

rancilio miss silvia ca. 3år
    rancilio rocky ca. 3år
    gene cafe kafferister ca. 2år

det hele er så godt som nyt og veligeholdt til punkt og prikke, risteren er kun brugt ca. 10 gange

jeg regner med en samlet pris på 5200,- afhentet. det hele befinder sig i frederikshavn

jeg vil godt sælge miss silvia og gene cafe hver for sig, men vil ikke sælge kværnen uden miss silvia..

billeder kommer op senere på dagen

jeg er på kursus i aalborg her fra d. 5/11-10/11. så jeg kan godt tage det til aalborg, hvis det er nemmere for nogen intersseret

Pm sendt :-)

Comment

PM awaaay...
      Rocket Giotto
      Casadio Istantaneo
      Gene Café
      Aeropress
      V60

Comment

PM sendt! 10 tegn
        Rancilio Silvia V3 PID
        Mahlkönig Vario + Wilfa CGR-1
        Gene Café
        Aeropress + Hario V60

Comment

Er der noget af der er solgt? er mest intra i silvia +rocky?
          Rancilio Silvia V3 PID
          Mahlkönig Vario + Wilfa CGR-1
          Gene Café
          Aeropress + Hario V60

Comment

Hej "Thefufighter"! Det er mig der skrev fra "anderstknudsens" profil.

Jeg kunne godt være intra i dine ting. Hvad af det er solgt? Er ikke så intra i risteren men hvis den er meget billig kan jeg måske lokkes.

Comment

Miss Silvia og rocky'en er stadig til salg...

Comment

Arg jeg tænkte nok at den gamle røver "anderstknudsen" snuppede den rister - den havde han talt om længe. Ikke sandt?

Hvad skal du have for din silvia og rocky? Jeg er i københavn om 1 uge nemlig.

Comment

Kan du sende frk. Silvia med posten eventuelt?
                  Aeropress
                  Moccamaster med guldfilter
                  Wilfa mølle

Comment

For Silvia og rocky'en skal jeg have 3100, men det befinder sig i Frederikshavn som er i Nordjylland.

Comment

Det kan godt sendes, men vil gerne lige se et par dage an, hvis der skulle være nogen som vil afhente det.. Håber det er ok..

Comment

Okay jeg kunne måske godt overveje at komme og hente det. Bor ikke langt derfra nemlig! Troede nemlig du skrev at du boede på frederiksberg!

Hvad skal du have for begge to afhentet?

Fik "Anderstknudsen" købt din rister? Så vil jeg nemlig hjem til ham og riste engang selvom der nok går noget tid!

Comment

Oprindeligt indsendt af Claus L Se indlæg
                          Kan du sende frk. Silvia med posten eventuelt?
                          Det kan godt sendes, men vil gerne lige se et par dage an, hvis der skulle være nogen som vil afhente det.. Håber det er ok

Comment

Okay jeg kunne måske godt overveje at komme og hente det. Bor ikke langt derfra nemlig! Troede nemlig du skrev at du boede på frederiksberg!

Fik "Anderstknudsen" købt din rister? Så vil jeg nemlig hjem til ham og riste engang selvom der nok går noget tid!

Comment

Oprindeligt indsendt af Poulhemmingsen Se indlæg

jeg skal have 3100,- det var ikke anders der købte risteren.

Comment

Working...
                              X