Jeg må erkende, at jeg nok har fejlvurderet prisniveauet i min gamle tråd, så jeg opretter denne nye salgstråd, hvor jeg har barberet kr. 2.500,- af prisen.
Alderen trykker, - ikke de udbudte maskiner, men mig. Min lugte- og smagssans bliver stadig ringere. Jeg har derfor besluttet at sælge ud af mit kaffeudstyr.
Izzo Alex MKII HX købt hos KaffeMekka 06-03-2009 med tilhørende kværn, Casadio Instantaneo (Skønheden & Uhyret) købt samme sted 09-06-2009.
Alex kan omstilles mellem tank og fast vand, men har kun kørt på fast vand via DVA-filter, som naturligvis følger med inklusiv elektronisk vandmåler, så det er nemt at vide, hvornår filteret skal regenereres. Maskinen er forsynet med Eric´s Device, så det er nemt at flushe korrekt og opnå konsistent brygtemperatur.
Af øvrigt medfølgende udstyr kan nævnes:
Lækker højkvalitets Greg Pullman tamper tilpasset Synesso dobbeltkurv, leveret samlet fra Australien.
Bryghåndtag med enkeltsprout
Bryghåndtag med dobbeltsprout
Bundløst bryghåndtag
Blindfilter
Enkeltfilter (aldrig brugt)
Dobbeltfilter
No burn steamarm med forskellige dyser. Den almindelige steamarm med goldentip er p.t. monteret, da jeg har svært ved at styre skumningen med No burn armen.
To stk. mælkekander 0,6 og 0,3 liter, begge af KaffeMekkas de ”bedste”
Se billeder her: https://plus.google.com/photos/11085...CM_Jto36lpHsag
Pris for hele herligheden kr. 11.000,- Afhentet i 6360 Tinglev.
Med venlig hilsen
Vagn Altmann
Hovedgaden 124
6360 Tinglev
+45 3082 1209
Alderen trykker, - ikke de udbudte maskiner, men mig. Min lugte- og smagssans bliver stadig ringere. Jeg har derfor besluttet at sælge ud af mit kaffeudstyr.
Izzo Alex MKII HX købt hos KaffeMekka 06-03-2009 med tilhørende kværn, Casadio Instantaneo (Skønheden & Uhyret) købt samme sted 09-06-2009.
Alex kan omstilles mellem tank og fast vand, men har kun kørt på fast vand via DVA-filter, som naturligvis følger med inklusiv elektronisk vandmåler, så det er nemt at vide, hvornår filteret skal regenereres. Maskinen er forsynet med Eric´s Device, så det er nemt at flushe korrekt og opnå konsistent brygtemperatur.
Af øvrigt medfølgende udstyr kan nævnes:
Lækker højkvalitets Greg Pullman tamper tilpasset Synesso dobbeltkurv, leveret samlet fra Australien.
Bryghåndtag med enkeltsprout
Bryghåndtag med dobbeltsprout
Bundløst bryghåndtag
Blindfilter
Enkeltfilter (aldrig brugt)
Dobbeltfilter
No burn steamarm med forskellige dyser. Den almindelige steamarm med goldentip er p.t. monteret, da jeg har svært ved at styre skumningen med No burn armen.
To stk. mælkekander 0,6 og 0,3 liter, begge af KaffeMekkas de ”bedste”
Se billeder her: https://plus.google.com/photos/11085...CM_Jto36lpHsag
Pris for hele herligheden kr. 11.000,- Afhentet i 6360 Tinglev.
Med venlig hilsen
Vagn Altmann
Hovedgaden 124
6360 Tinglev
+45 3082 1209
Comment