Opslag

Collapse
No announcement yet.

Rancilio Silvia & Rocky sælges.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rancilio Silvia & Rocky sælges.

Rancilio Silvia & Rancilio Rocky begge i rustfri stål sælges.

Begge er 5 år gamle og fremstår pæne uden ridser. Begge maskiner kører uden problemer. Silvia er jævnligt blive renset og afkalket, Maskinerne er de seneste par år kun blevet brugt nogle enkelte gange om måneden, men jeg syntes det er synd, at de efterhånden kun bliver brugt til pynt, hvorfor de sættes til salg.

Der medfølger desuden 6 stk espressokopper, skummekande, kafferister (popcornmaskine) og 6 poser grønne bønner.

Maskinen befinder sig i Århus-området, og kan fremvises hvis det måtte ønskes.

Pris kr. 3000,-

Re:Rancilio Silvia & Rocky sælges.

Er det stadigvæk til salg..?

Og er det muligt at se dem i action først..?

Comment

Kunne godt være interesseret, hvis maskinen stadig er til salg. Jeg skal til Århusområdet i weekenden og kunne måske kigge forbi. Men 3000 for 5 år gammelt udstyr er i overkanten, selvom den ser fin ud. Kopper osv. har man jo. Vil du gå ned på 2200?

Comment

Undskyld det sene svar. Jeg har desværre været optaget af andre ting, og mit spam-filter mente åbenbart at alle mailunderretninger fra espressobar skulle direkte i skraldespanden. Det skulle nu være rettet.

Udstyret er stadig til salg og jeg følger LBL foreslag og sætter prisen ned til kr. 2200 samlet.

Comment

Det kunne jeg da godt være interesseret i. Jeg sender dig lige en PM også.

Comment

Hej smokeasaurus

Hvis du ikke har solgt må du meget gerne ringe til mig på 26 426 926 eller sende en PM på [email protected]

Mvh Simon

Comment

Maskinerne er solgt !!

Comment

Working...
              X