Opslag

Collapse
No announcement yet.

Kaffe i Cannes om omegn

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaffe i Cannes om omegn

nu har jeg lede af flere gang og uden held fundet espresso der er noget ved at drikke , har smidt 5 euro efter en blue mountain i håb om det kunne drikkes det kunne det så ikke.

Anyone ?

Re:Kaffe i Cannes om omegn

FlemmingRiis wrote:
    nu har jeg lede af flere gang og uden held fundet espresso der er noget ved at drikke , har smidt 5 euro efter en blue mountain i håb om det kunne drikkes det kunne det så ikke.

Anyone ?
    Det eneste kaffe pitstop i Canes jeg har kodet ind på min Garmin er Le Loft (13, rue du dr Monod) jeg skal værre ærlig og indrømme at jeg intet kan huske om kvaliteten af deres kaffe, men siden jeg har glemt addressen så kan det vel ikke værre helt skidt.
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Prøv den her:

Pause Café
      39, Rue Hoche
      F-06400 Cannes

Kender ikke Le Loft som EPO anbefaler.

Tror dog nok ikke du skal sætte næsen op efter hverken microristeri eller super udvalg - jeg er lige kommet hjem efter et års tid i Frankrig, og det tog nok 6 måneder før jeg fik sat noget op som gjorde at jeg kunne få grønne bønner skaffet hjem til den lokale Meo - og de havde aldrig hørt om hjemmeristning før.

Kaffe er generelt noget snask i Frankrig, på trods af at der er en cafe på hvert gadehjørne.
      /bjerner

Carimali Eta Beta

Comment

takker vil prøve at kigge lidt rundt.

tror det ender med at jeg køber et set og tager med herned.

Comment

Working...
        X