Opslag

Collapse
No announcement yet.

Søges i Barcelona

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Søges i Barcelona

Måske er svaret \"hver kaffebar på hvert hjørne\" men der må være erfaringer med specielt gode kaffebarer i Barcelona centrum. Kommer jeg forbi de pågældende barer, giver jeg en update, når jeg er retur.
    / nuova simonelli musica / mazzer kony / mazzer jolly DR / aeropress, hario V60 m.m. /

Re:Søges i Barcelona

Joni wrote:
    Måske er svaret \"hver kaffebar på hvert hjørne\" men der må være erfaringer med specielt gode kaffebarer i Barcelona centrum. Kommer jeg forbi de pågældende barer, giver jeg en update, når jeg er retur.
    Sorry!!! Jeg havde ikke set denne her tråd før nu Men hvis det ikke allerede er for sent kan jeg da lige komme med et par af min farvoritter.

Ambar - Sant Pau, 77
    Arc Cafe - Carabassa, 19
    El Paraigua - Pas de L\'Ensenyança, 2
    Kasparo - Plaça Vicenç Martorell 4
    Pastis - Santa Mònica, 4
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Arrg...ærgeligt, sad i flyet retur på det tidspunkt. Eller ville jeg klart have prøve et par af stederne. Kan se at alle stederne ligger centralt - er gået forbi flere af demhmy:

Min oplevelse med kaffe i Barcelona var \"både og\":huh: - men primært skuffet over kvaliteten.

For:cheer:
      - kaffe er lig espresso - med/uden mælk. Ingen bar, cafe eller restaurant uden en espressomaskine og kværn. Selv en metro \"kiosk\" havde en pods maskine med 2 grupper.
      - du kan få espresso anytime-anywhere

Imod:angry:
      - jeg prøvede nok 10-12 steder over 3 hele dage uden at finde et godt sted med en udlært barista, aldrig har jeg set cortados produceret så hurtigt, og smagen var derefter
      - brugen af mælk, som er langtidsholdbar, og opvarmet igen-igen på samme kande, gjorde at jeg gik over til ren espresso med sukker (drikker normalt uden)

Men Barcelona er en fantastisk by til storbysferie og med gode & billige flyforbindelser, så jeg skal helt sikkert afsted igen - klædt på med gode adresser.
      / nuova simonelli musica / mazzer kony / mazzer jolly DR / aeropress, hario V60 m.m. /

Comment

EPO wrote:
        Ambar - Sant Pau, 77
        Arc Cafe - Carabassa, 19
        El Paraigua - Pas de L\'Ensenyança, 2
        Kasparo - Plaça Vicenç Martorell 4
        Pastis - Santa Mònica, 4
        Vi er 5 venner der i morgen drager 4 dage til Barca :woohoo: - vi tager din liste med - Er der nogen at tilføje?
        Vibiemme Domobar Inox
        Baratza Sette 270

...when the pupil is ready, the teacher will appear...

Comment

Jeg tager et smut til Barcelona i morgen, så Brownie, har DU noget at tilføje?
          Udstyr
          Rancilio Silvia
          Mahlkönig Vario

Comment

Working...
          X