Vi har netop testet Wilfa Svart Presisjon og publiceret en test artikel om maskinen. Heri efterspørger jeg erfaringer med maskinen og ikke mindst om nogle har leget med muligheden for at styre gennemstrømningen i tragten. Denne kan man åbne og lukke i 10 trin og jeg tænker, at det giver nogle gode muligheder for at brygge lidt alternativt. Ved hjælp af denne justeringsmulighed forestiller jeg mig at man fx kan lade sin kaffe trække lidt inden man åbner for tragten og dermed måske opnå noget mere krop i kaffen? (NB: pas på ikke at holde tragten lukket, hvis der brygges mere kaffe end den kan indeholde
)
Nu ved jeg jo, at vi har mindst 12 af disse maskiner ude blandt vores brugere, så jeg håber på en god erfaringsudveksling på området. Da samme funktion findes på Wilfas manuelle tragt Wilfa Pour Over, vil vi også meget gerne høre folks erfaringer og brygmetoder med denne.

Nu ved jeg jo, at vi har mindst 12 af disse maskiner ude blandt vores brugere, så jeg håber på en god erfaringsudveksling på området. Da samme funktion findes på Wilfas manuelle tragt Wilfa Pour Over, vil vi også meget gerne høre folks erfaringer og brygmetoder med denne.
Comment