Opslag

Collapse
No announcement yet.

Venezuela ..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Venezuela ..

Hejsa,

På mandag rejser jeg 15dage til Venezuela.. Og så tænkt jeg om det ikke var et land for rigtig god kaffe?

Nogen der kan komme med lidt info om hvad jeg evt. skal købe med hjem der fra ??

// Lars
    Med venlig hilsen

Lars Ravnholdt Frederiksen

- Izzo Vivi PID IV
    - Mito istantaneo 75
    - BestMax filter

Re:Venezuela ..

Prøv evt. at tjekke www.sweetmarias.com og se hvad de har derfra. Eller se om disse sider har noget om Venezuela:

Today Venezuela produces less than one percent of the world's coffee and most of it is consumed in Venezuela itself.

God tur :P
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Da jeg var i Venezuela for nogle år side, kan jef huske at jeg smagte noget kaffe som hed Trujillo (de må værre Metalica's foretrukne :P ) men mere kan jeg desværre ikke husek om det .
      Jeg pøve lige hurtigt at søge om det på nettet, men fandt ikke noget, men jeg fand tilgengæld det her:

Det er da humor :laugh:
      Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

EPO wrote:
        LOL .. :laugh:
        Administrator på EspressoBar
        Nuova Simonelli Appia 1.GR.
        Mazzer Kony Electronic

Comment

Personligt syntes jeg John Coffee er et pænk cool navn, men han topper det så lige med at gifte sig med en der heller Trujillo det er da for fedt
          iøvrig er det også rimelig cool at hedde Veronica Trujillo Coffee.
          Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Jeg har været i Venezuela en del gange, og har været også heldig at se kaffeplanter, tæt på staten Trujillo.

Sidst jeg var i landet prøvede jeg at opspore grønne bønner på de lokale markeder - dog uden held.

Jeg tog dog 3 kilo friskristet kaffe med som var god.

Hvis du ikke har været i landet før giver jeg gerne et par gratis tips B)

Comment

lars.frederiksen wrote:
              Nogen der kan komme med lidt info om hvad jeg evt. skal købe med hjem der fra ??
              // Lars
              Pigerne skulle være helt vildt kønne. Men jeg ved ikke med told/moms m.m. :silly:
              Administator på espressobar
              Izzo Alex Duetto
              Toper Cafemino
              Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
              Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Roed wrote:
                lars.frederiksen wrote:
                // Lars
                Pigerne skulle være helt vildt kønne. Men jeg ved ikke med told/moms m.m. :silly:
                Jeg tror mere det er 24-års reglen der er i spil her
                Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
                Baratza Forté
                Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

cacique wrote:
                  Jeg har været i Venezuela en del gange, og har været også heldig at se kaffeplanter, tæt på staten Trujillo.

Sidst jeg var i landet prøvede jeg at opspore grønne bønner på de lokale markeder - dog uden held.

Jeg tog dog 3 kilo friskristet kaffe med som var god.

Hvis du ikke har været i landet før giver jeg gerne et par gratis tips B)
                  Jeg har ikke været i landet før :cheer:

Så alle tips og råd er velkomene ...
                  Med venlig hilsen

Lars Ravnholdt Frederiksen

- Izzo Vivi PID IV
                  - Mito istantaneo 75
                  - BestMax filter

Comment

Her lidt turist info :

Hvis du skal til Margarita som er en del af Venezuela er der et par gode ture. Jeep Safari og Sea Cruise.
                    Hvis du er til bytur kan jeg anbefale Señor Frogs, hvor de selvfølgelig også serverer Cuba Libre med verdens bedst rom.

Du SKAL tage en tur til fastlandet uanset. Det er her de store oplevelser kommer. Canaima er en nationalpark med verdens højeste vandfald - fed tur. Orinoco er flod og jungle.

HUSK : Taxa at tage taxa efter mørkets frembrud og vær alm. vågen hele døgnet rundt.

GOD TUR og bliv ikke skuffet over Cappucionerne da man stort set ikke bruger frisk mælk nogle steder.

Skriv endelig tilbage hvis du vil have mere specifikt evt med din mail adresse.

/Lars

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎