Opslag

Collapse
No announcement yet.

Gode maskiner til filter?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gode maskiner til filter?

MoBaks tråd om fortrukne bryggemetoder, fik mig til at tænke på om der findes andre rigtig gode filterkaffemaskiner end Moccamaster i div. versioner?

Jeg kender ikke selv andre, der kan måle sig, men det ville være underligt, hvis udvalget ikke er større.
    / nuova simonelli musica / mazzer kony / mazzer jolly DR / aeropress, hario V60 m.m. /

Re:Gode maskiner til filter?

Joni wrote:
    MoBaks tråd om fortrukne bryggemetoder, fik mig til at tænke på om der findes andre rigtig gode filterkaffemaskiner end Moccamaster i div. versioner?

Jeg kender ikke selv andre, der kan måle sig, men det ville være underligt, hvis udvalget ikke er større.
    En Bunn, måske. Jeg aner ikke hvad sådan én koster og om det ville være fuldstændig vanvittigt at have sådan én derhjemme. Men det er da den de fleste kaffebarer har.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

MoBak wrote:
      Joni wrote:

En Bunn, måske. Jeg aner ikke hvad sådan én koster og om det ville være fuldstændig vanvittigt at have sådan én derhjemme. Men det er da den de fleste kaffebarer har.
      Ok, det er måske \"overkill\": http://kontracoffee.com/nyheder/PROD...t#261,13,Slide 13
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Brygger 19,7 liter perfekt kaffe i timen.

Arh...hva....kaffe skal der til :woohoo:
        Vibiemme Domobar Inox
        Baratza Sette 270

...when the pupil is ready, the teacher will appear...

Comment

Working...
        X