Jeg havdefornøjelsen af at værre forbi TCC igår, for første men bestemt ikke sidste gang!!
Jeg var tilfældigvis lige i nabolaget og skulle lige proviantere lidt :whistle:.
Meeeen man kan jo ikke ta\' forbi TCC uden også liiige og få en kop kaffe
, det var Peter der havde vagten og an lokkede mig til at prøven, som han sage \"noget vildt\". Det han fik mig til at prøve var ren mellem ristet Adado Yirga, som espresso (var det ikke Pete?) Det er noget af det meste intense jeg har smagt, aromaen var intet mindre end fantastisk og smagen lige så. Jeg kan næsten, her dagen efter, stadig smage den.
Så det overskriften dækker over at jeg vil opfordre jer andre til at hjælpe mig, og jer selv, ved at lægge pres på TCC så den kaffe kommer i handlen til os ikke københavnere som ikke lige kommer forbi nørre-bronx dagligt
Jeg var tilfældigvis lige i nabolaget og skulle lige proviantere lidt :whistle:.
Meeeen man kan jo ikke ta\' forbi TCC uden også liiige og få en kop kaffe

Så det overskriften dækker over at jeg vil opfordre jer andre til at hjælpe mig, og jer selv, ved at lægge pres på TCC så den kaffe kommer i handlen til os ikke københavnere som ikke lige kommer forbi nørre-bronx dagligt
Comment