Jeg så lige denne artikel. Bare vores gode venner hos TCC er overlevet uden for mange skrammer. Man tør jo slet ikke tænke på et scenarie med en brosten ned i deres Probat eller FB80 hmy:
Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Administator på espressobar Izzo Alex Duetto
Toper Cafemino
Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)
Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...
Hehe, det her var jo netop oppe i en anden tråd herinde. DenSorteSpejder kommenterede at det da var lidt ærgeligt at TCC lå i en gade med så meget kriminalitet...
Ja, lad os håbe deres dejlige butik har overlevet.
Mvh. Anders
Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.
Hehe, det her var jo netop oppe i en anden tråd herinde. DenSorteSpejder kommenterede at det da var lidt ærgeligt at TCC lå i en gade med så meget kriminalitet...
Nu har jeg efterhånden været på besøg hos TCC rigtig mange gange, og jeg har aldrig set så meget som noget der kunne ligne en kriminel, bortset fra da jeg så mig selv i bakspejlet, mens jeg parkederede udenfor forleden :blink:
Og hvis der endelig skulle opholde sig kriminelle i Jærgersborggade... mon ikke de primært er at finde om aftenen, og i den anden ende af gaden (ned mod Nørrebroparken)?
Men lade mig sige det på en anden måde... så skal ingen - end ikke hårde forbrydere, bander eller rockere - holde mig fra at få min kaffe! Hvis de prøver - så er det MIG der bliver kriminel :woohoo:
Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon) Østerbro
La Marzocco GS3
Mahlkönig K30 Vario
Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
Nu har jeg efterhånden været på besøg hos TCC rigtig mange gange, og jeg har aldrig set så meget som noget der kunne ligne en kriminel, bortset fra da jeg så mig selv i bakspejlet, mens jeg parkederede udenfor forleden :blink:
Og hvis der endelig skulle opholde sig kriminelle i Jærgersborggade... mon ikke de primært er at finde om aftenen, og i den anden ende af gaden (ned mod Nørrebroparken)?
Jeg har gået nogle ture gennem Jægersborggade og har set flere \"skumle\" typer. Jeg har også siddet udendørs og spist på den to-go restaurant der ligger i den anden ende af gaden og så en klar og tydelig (men trods alt lyssky) handel foregå lige ovre på den anden side af gaden. Et par uger senere så jeg et indslag i Station2, hvor de lavede razzia i netop Jægersborggade.
Ja, det er altid omkring de to \"gårde\" cirka midt på gaden, handlerne foregår. Det er jo vanvittigt. Selv hvis det har relation til hashhandlen er det jo en besynderlig idé at smadre biler og lejligheder.
Engang jeg kom kørende på cykel om dagen efter at jeg været hos TCC, hørte jeg nogen råbe: \'Panserne kommer!\'
Mvh Morten
--------------------
Lelit Bianca
Mazzer Major Electronic
Mahlkönig Vario
Hario V60
Hario 3 kops Siphon
Hario Skerton
Ja, det er altid omkring de to \"gårde\" cirka midt på gaden, handlerne foregår. Det er jo vanvittigt. Selv hvis det har relation til hashhandlen er det jo en besynderlig idé at smadre biler og lejligheder.
mja det får jo beboerne i gaden til at kunne lide dem endnu mere når deres gade bliver smadret pga dem.
Men det så ud i avisen til at det \"kun\" var 2 butiks vinduer så med lidt held er tcc ikke ramt.
Da jeg besøgte gaden for et par uger siden for at købe kaffe, var det første gang i ca. 1 1/2 år jeg var der sidst.
Der skal ikke herske nogen tvivl om at gaden er blevet meget pænere og der er kommet mange lækre butikker men... Der skal ikke herske tvivl om, at dette er en af de kendte steder, hvor rockerne sælger deres hash. Jeg har desværre levet i en osteklokke de sidste par dage, og har ikke fulgt med i nyhederne.
Jeg bliver personligt meget provokeret af disse ulovligheder, især hvis jeg ser det mens jeg går en tur med min familie, og jeg kan ikke forstå beboerne i gaden ikke forsøger at få mere fokus på problemet!
Problemet er bare, at den dag det forsvinder fra gaden, flytter handlen blot til en ny gade :-( ...derfor...lidt helligt måske....lad vær med at købe det lort, og drik noget mere kaffe ;-)
/Spejderen
ECM Synchronika
Lagom P64 - Option O - med SSP Red Speed Burrs High Uniformity
Comment