Opslag

Collapse
No announcement yet.

Brand ved Stellini i Odense.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brand ved Stellini i Odense.

Hej..

Som nogle sikkert har læst i shoutboxen, så er lokalerne som Stellini har til huse i brændt her i nat.
    Her er et link: http://www.fyens.dk/article/1074095:...ndt-i-Sanderum

Stellini lå i et lille butikstov på Abels Alle i Sanderum i Odense, med 5 butikker.
    Stellini har intet med branden og gøre. Den er startet andet sted i bygningen.
    Men har så spredt sig til resten af bygningen, gennem tagkonstruktionen, også brændt ned gennem loftet.

Men stort set alt er ødelagt af vand og nedfaldet tag. Vores dejlige Probat L25 rister som kun er 1 år gammel, er fyldt med vand og overdynget med brokker.
    Og resten af taget lå ned på risteren, så hvis den ikke havde stået der var det styrtet sammen.

Vi har brugt dagen i dag på og få lidt styr på tingene. Samt bestilt kaffe og lavet nogle aftaler ved de andre kaffefirmaer, om lån af rister og lokaler.
    Hilsen Johnny

Faema Legend S1
    Faema MD3000 Touch
    Mahlkoenig Vario
    Jura Ena 9 OneTouch

Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1

Re:Brand ved Stellini i Odense.

Det er sgu noget lort!!

Håber I får styr på det hurtigt, og at I kan holde forretningen kørende. Jeg føler med Roberto. Sikke en skæbne at opleve to brande på så kort tid!
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Av - det gør mig ondt Journey. Håber så sandelig for jer at i hurtigt kommer i gang igen.

Kunne brugerne her på espressobar.dk måske forudbestille noget espreeoblend fra Stellini, til levering, når i kommer på benene igen?

Har Stellini en internetbutik?
      Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
      Østerbro

La Marzocco GS3
      Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Hej..

Ja det er sku surt.. Men vi rykker ind i lånte lokaler fra mandag morgen.. Og så skal kaffen bare hjem. Så vi kan få ristet..

Vi har desværre ingen internetbutik.. Og der er lidt lange udsigter til en decideret butik..
        Lige nu koncentrer vi os om og få erhvervsdelen op og køre igen...
        Det skulle den gerne gøre i løbet af ugen..

Men vi finder bare ud af noget, hvis der er nogle som gerne vil prøve vores blend..

Men som sagt det bliver nok først om 14 dages tid. Så finder vi bare ud af noget..
        Jeg sender det bare.. Eller til dem fra Odense.. De kan jo bare afhente det nye sted..
        Hilsen Johnny

Faema Legend S1
        Faema MD3000 Touch
        Mahlkoenig Vario
        Jura Ena 9 OneTouch

Comment

Hej Johnny

Jeg er en af dem som har brugt Stellinis super gode Milano-blanding og efter branden på Abels Alle, hungre jeg efter mere af den gode bønne!
          Du skriver at den afhentes/købes i de nye lokaler, men hvor er I flyttet til?

Mvh
          Bo

Comment

Hej..

Undskyld mit lidt sene svar.. Men vi er meget travlt optaget på jobbet, pga branden og et par andre meget store projekter.. Så det er blevet til en del ekstra timer..

Jeg er glad for at høre du kan lide vores Milano Blend.. Det er også absolut min favorit...

Vi har først lige i dag fået telefonen og og køre.. Knap 3 uger for TDC for at flytte et nummer fra den ene adresse til den anden.. Flot..
            Men du kan ringe til os på tlf. 63121446 mellem 8 og 16.. Du kan bare spørge efter Johnny, hvis altså det ikke er mig der tager den.. Så finder vi ud af noget..

Vi er p.t udstationeret i højby.
            Men arbejder på og finde permenente lokaler, et eller andet sted i Odense..
            Hilsen Johnny

Faema Legend S1
            Faema MD3000 Touch
            Mahlkoenig Vario
            Jura Ena 9 OneTouch

Comment

Working...
            X