Opslag

Collapse
No announcement yet.

Nogen der mangler en kaffeentusiast?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nogen der mangler en kaffeentusiast?

Kære espressobar folks.

Jeg arbejder for Kaffeklubben.net og forsøger at gøre noget ekstra for at få noget konkret erfaring med kaffe. Derfor arbejder jeg nogle aftener om ugen på en Café, hvor jeg har lært det grundlæggende. Men de har kun én type kaffe og jeg vil gerne videre. Er der nogen af jer der kender nogle gode kaffefolk, der står og skal bruge en lærevillig kaffeentusiast til et aften- og/eller weekendjob?

På forhånd tak!

Mange hilsner

Michael Westi
    [email protected]

Re:Nogen der mangler en kaffeentusiast?

For at hjælpe dig lidt på vej:

I København ligger der en del små risterier og cafeer hvor du vil kunne få meget viden. Jeg ved ikke om de søger - men gratis arbejde siger de sikkert ikke nej til. Dog ved jeg ikke om dit indlæg skal ses som en reel jobansøgning. I så fald mangler der lidt oplysninger så som alder, lokation, erfaring mm.

Men tror du vil få mest ud af bare at stikke hovedet ind hos Kontra, Risteriet, TCC mm på et tidspunkt hvor de ikke har travlt.

Comment

Risteriet søger deltids baristaer hvis det er noget.

Comment

Men igen - udfra den mangelfulde post ved man end ikke om trådstarteren befinder sig i Danmark.

Comment

Hehe, nej du skal nok uddybe i hvilken del af Danmark du søger

Her er direkte link til Risteriets \"jobannonce\". Hvis jeg stadig boede i pisserenden ville eg være gået helt amok over muligheden for en tjans derinde. De har i øvrigt også nogle kvindelige baristi som er virkelig pæne for øjet...

LINK
          Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Hej Kjær, Skurken og Martin

Tak for jeres kommentarer!
            Indlægget var ment som en forespørgsel. Jeg vil sende en ansøgning til Risteriet (tak for tippet!). Og jo. Jeg bor på Frederiksberg, 5 min på cykel fra mit arbejde hos Kaffeklubben.net.

God bagjul og godt nytår!

Mange hilsner

Michael

Comment

Working...
            X