Opslag

Collapse
No announcement yet.

Underligt forum

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Underligt forum

Hej..

Hvad,, er jeg den eneste som syntes at selve forum delen opføre sig meget underligt..

Jeg kan godt se der er lave ny post i de forskellige forumdele.. Men når jeg så går ind under f.eks teknik så mangler de nye poster.. ???

Og et andet ekselmpel.. Inde under Espresso/alt det andet.. Kan jeg se i oversigten at der er en ny post som hedder anvendelse af kaffegrums, men posten er der ikke når jeg kigger derinde..

Er det mig der er blevet mærkelig.. Eller skal jeg dumpe min pc\'er i kanalen..
    Hilsen Johnny

Faema Legend S1
    Faema MD3000 Touch
    Mahlkoenig Vario
    Jura Ena 9 OneTouch

Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1

Re:Underligt forum

Journey wrote:

Hvad,, er jeg den eneste som syntes at selve forum delen opføre sig meget underligt..

Jeg kan godt se der er lave ny post i de forskellige forumdele.. Men når jeg så går ind under f.eks teknik så mangler de nye poster.. ???

Og et andet ekselmpel.. Inde under Espresso/alt det andet.. Kan jeg se i oversigten at der er en ny post som hedder anvendelse af kaffegrums, men posten er der ikke når jeg kigger derinde..
    Jeg har nu ikke problemer med at se den tråd du nævner, når jeg går ind i forum og vælger \"espresso\", \"alt det andet\"

Det synes jeg lyder som en rigtig god ide. Så kan du købe en mac i stedet for og endelig få en rigtig computer ind i huset :P
    Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Comment

Journey wrote:
      Hej..

Hmm, det lyder mærkeligt. Jeg har heller ingen problemer. Prøv lige at give mig et eksempel på en tråd der virker (Anvendelse af kaffegrums, er jo så den der ikke gør), så kigger jeg på om jeg kan se nogen forskel.

PS: Hvis du lader Søren lokke dig til at købe en Mac, så sørg for at den er med en intel-processor. Så kan du ligesom min kæreste installere XP, når du har fundet ud af, at du ikke har noget at bruge MacOS til :evil:
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

HVAD??? OS X er gud

Men der er ting der virker bedre på windows end på os x og omvendt.

/martin

Comment

martin wrote:
          HVAD??? OS X er gud
          Nemmerlig! B)

Bliver total cool når Leoparden kommer! Baghjul til Vista bigtime!

Black coffee rules...

Comment

f.eks. den der hedder \"Vis os dit kaffe setup\"

Når jeg trykker på den tråd kan jeg godt se tråden.. Men til højre i den kolone som hedder \"Last Post\" der står at det er en nyere post end den sidste jeg ser i tråden..
            Hvis jeg trykker på den ude i \"Last Post\" så kommer hele tråden.. Og det er 4 ekstra poster når jeg går den vej ind..
            Hilsen Johnny

Faema Legend S1
            Faema MD3000 Touch
            Mahlkoenig Vario
            Jura Ena 9 OneTouch

Comment

Journey wrote:
              f.eks. den der hedder \"Vis os dit kaffe setup\"

Når jeg trykker på den tråd kan jeg godt se tråden.. Men til højre i den kolone som hedder \"Last Post\" der står at det er en nyere post end den sidste jeg ser i tråden..
              Hvis jeg trykker på den ude i \"Last Post\" så kommer hele tråden.. Og det er 4 ekstra poster når jeg går den vej ind..
              Og det er ikke bare fordi du har overset at der er en side 2 i tråden, vel? :whistle:

La Marzocco GS/3
              Baratza Forté
              Bestmax filter

Comment

Hej mobak..

Hehe nej desværre.. For på side 2 er der 2 tråde når jeg går den ene vej ind. Men 6 tråde når jeg går den anden vej ind..
                Hilsen Johnny

Faema Legend S1
                Faema MD3000 Touch
                Mahlkoenig Vario
                Jura Ena 9 OneTouch

Comment

Journey wrote:
                  Hej mobak..

Hehe nej desværre.. For på side 2 er der 2 tråde når jeg går den ene vej ind. Men 6 tråde når jeg går den anden vej ind..
                  Øv, havde været rart med en fejl 40. De er nemmest at løse :P

Hmm. Meget mystisk. Er det nogle bestemte brugeres indlæg du kan/ikke kan se? I den nævnte tråd er der 17 indlæg af brugerne: MoBak (4), Roed (2), ChrZacho (1), Søren Wolder (3), Journey (2), martin (2), Sonne (1) og KimH (2). Hvilke kan du ikke se, når du går den vej ind hvor det ikek virker?

La Marzocco GS/3
                  Baratza Forté
                  Bestmax filter

Comment

Journey ... har du prøvet fra en anden PC??
                    Nuova Simonelli Appia 1.GR.
                    Mazzer Kony Electronic

Comment

Hej..

Jeg har lige installeret firefox.. Så duer det lige pludselig..

Så må det være min internet explorer som er mærkelig.. Det har jeg godt nok aldrig prøvet før.. :woohoo:
                      Hilsen Johnny

Faema Legend S1
                      Faema MD3000 Touch
                      Mahlkoenig Vario
                      Jura Ena 9 OneTouch

Comment

Søren Wolder wrote:
                        Nemmerlig! B)

Bliver total cool når Leoparden kommer! Baghjul til Vista bigtime![/quote]

Skal ærligt indrømme at jeg er en smule skuffet over de features som de har hældt i.

Noget af det er da meget cool så som Spaces som virker lagt bedre end de andre multi desktop programmer jeg har haft fat i. Men den nye dock tilføjer ikke rigtig det vilde.

/martin

Comment

Søren Wolder wrote:
                          Det synes jeg lyder som en rigtig god ide. Så kan du købe en mac i stedet for og endelig få en rigtig computer ind i huset :P
                          Hmm.. Så knækkede filmen.. Jeg har fulgt Søren\'s råd og købt en mac..
                          Og her er der sjovt nok heller ikke noget problem med forumet..

Bliver da lidt spændende om jeg kan hitte ud af sådan en Mac.. Sidst jeg arbejdede med sådan en, var i 92 på teknisk skole.. Der er sket lidt siden..
                          Hilsen Johnny

Faema Legend S1
                          Faema MD3000 Touch
                          Mahlkoenig Vario
                          Jura Ena 9 OneTouch

Comment

Journey wrote:
                            Hmm.. Så knækkede filmen.. Jeg har fulgt Søren\'s råd og købt en mac..
                            Og her er der sjovt nok heller ikke noget problem med forumet..
                            Ååååhhh nej. Nu sidder Søren derhjemme og gnider sig i hænderne over at han har lokket én mere i mac-fælden :laugh:

Held og lykke :evil:

La Marzocco GS/3
                            Baratza Forté
                            Bestmax filter

Comment

TADAAAAAAAAAA!!!!! :woohoo:

Tillykke med din nye rigtige computer!

Du bliver superglad for mac - det kan der slet ikke være tvivl om. Sig til hvis du skal have lidt gode fif & tricks.

Hvilken en har du købt?

Black coffee rules...

Comment

Working...
                              X