Opslag

Collapse
No announcement yet.

Hvem står bag siden?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem står bag siden?

Hej,

Jeg har sat og kigget lidt rundt, måske er det mig der er blind, men står der ingen steder noget om hvem der ejer siden?
    Er det privat person eller er der tale om forening eller hvordan hænger det sammen?

Med Venlig Hilsen
    Mikkel

Re:Hvem står bag siden?

mikkelbas wrote:
    Hej,

Jeg har sat og kigget lidt rundt, måske er det mig der er blind, men står der ingen steder noget om hvem der ejer siden?
    Er det privat person eller er der tale om forening eller hvordan hænger det sammen?

Med Venlig Hilsen
    Mikkel
    Hej Mikkel,

Det er rigtigt, det står der ikke så meget om. Det nærmeste er vel dette, som er klippet fra Velkomsthilsenen, som du finder ved at klikke \"Næste\" på forsiden:

\"Det er vores intention, at siden skal udvikles i samarbejde med sidens brugere. Vi er ikke selv på nogen måde eksperter i kaffens forunderlige verden - blot glade entusiater, som synes der manglede et godt sted for danske entusiater at mødes. Vores forbillede kan vel godt siges at være en side som www.CoffeeGeek.com - bare på dansk og måske en lille smule mere intimt, da vi jo nok bliver knap så mange brugere \"

Det er nu ingen hemmelighed, hvem vi er. Vi er to kammerater, Søren Wolder og jeg, som tog initiativ til at prøve at lave et site om kaffe. Først brugte vi Igroups til det, men vi besluttede hurtigt, at det ville være sjovere at bygge et site op fra bunden. Jeg er SAP konsulent, og Søren er advokat, så vi har ingen kommercielle interesser i kaffebranchen, men interesserer os bare mere end almindeligt meget for kaffe - især espresso.

De to første brugere som fulgte os på Igroups, var ChrZacho og Roed og de var helt med på ideen om, at der da var brug for et nyt uafhængigt kaffesite i DK. Så de har været med til udviklingen fra starten. Der er heller ingen af dem, som lever af kaffe (økonomisk )

Indtil videre er siden ren hobby, og vi forsøger at drive den for så få penge som muligt. På sigt håber vi da lidt på, at vi kan få lidt indtægter fra fx. bannerreklamer o.l., således at vi kan lave et endnu bedre site.

Jeg håber, det giver lidt en idé om, hvad vi er for nogle og hvorfor vi har startet siden.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Working...
    X