Opslag

Collapse
No announcement yet.

hvilket dilemma!!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hvilket dilemma!!

Jeg ved der er andre golf interesseret end min blandt brugerne på E-bar, så derfor håber jeg at møde bare lidt forståelse for mit dilemme (og for løsningen).
    Jeg er igang med et større projekt i USA i disse dage, og havde i den forbindelse fået arrageret det således at jeg skulle til Atlanta, Georgia og arbejde i næste uge og så kunne jeg meget passende lige blive et par ekstra dage og lige se lidt WBC B)
    Men nu er det jo sådan at der ligger andre bye i Georgia end lige Atlanta, der ligger feks. Augusta.
    Nu er det sådan at min arbejdsgive her over (at&t) er sponsor for US Masters og de tilbød mit at jeg kunne komme med som VIP tilskuer til US Mastes og få lov til at værre med til afslutnings middagen. B) :woohoo:
    Problemet er bare at jeg har en deadline i Chicago mandag d. 20. April og opgave i Atlanta også skal værre færdig d. 20. Så jeg blev nødttil at vælge.

US Masters vs. WBC :dry: inch:

Jeg ville forbandet gerne have heppe på Morten, men jeg valgte nu alligevel at tage til Masters da jeg trods alt har værret med til to WBC (Bern 2006 og Kbh 2008) og jeg regner ikke med det er sidste gang at jeg får mulighed for at komme til WBC men jeg tror nu ikke at muligheden for at komme til US Masters, speciet som VIP gæst komme igen.
    Så lige nu er jeg i Augusta, Georgia og i går havde jeg fornøjelsen af at overværre par 3. turneringen (som iøvrigt blev vundet af Tim Clak) men med tidligere tiders stjerne som Sandy Lyle, Gary Player og min gamle helt Tom Watson lige i hælene.

PS jeg glemt helt det vigtigste argument for at vælge Masters, VIP gæsterne får lov at spille en runde på mesterskabs bane på mandag!!:woohoo:
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Re:hvilket dilemma!!

EPO wrote:
    Jeg ved der er andre golf interesseret end min blandt brugerne på E-bar, så derfor håber jeg at møde bare lidt forståelse for mit dilemme (og for løsningen).
    Jeg er igang med et større projekt i USA i disse dage, og havde i den forbindelse fået arrageret det således at jeg skulle til Atlanta, Georgia og arbejde i næste uge og så kunne jeg meget passende lige blive et par ekstra dage og lige se lidt WBC B)
    Men nu er det jo sådan at der ligger andre bye i Georgia end lige Atlanta, der ligger feks. Augusta.
    Nu er det sådan at min arbejdsgive her over (at&t) er sponsor for US Masters og de tilbød mit at jeg kunne komme med som VIP tilskuer til US Mastes og få lov til at værre med til afslutnings middagen. B) :woohoo:
    Problemet er bare at jeg har en deadline i Chicago mandag d. 20. April og opgave i Atlanta også skal værre færdig d. 20. Så jeg blev nødttil at vælge.

US Masters vs. WBC :dry: inch:

Jeg ville forbandet gerne have heppe på Morten, men jeg valgte nu alligevel at tage til Masters da jeg trods alt har værret med til to WBC (Bern 2006 og Kbh 2008) og jeg regner ikke med det er sidste gang at jeg får mulighed for at komme til WBC men jeg tror nu ikke at muligheden for at komme til US Masters, speciet som VIP gæst komme igen.
    Så lige nu er jeg i Augusta, Georgia og i går havde jeg fornøjelsen af at overværre par 3. turneringen (som iøvrigt blev vundet af Tim Clak) men med tidligere tiders stjerne som Sandy Lyle, Gary Player og min gamle helt Tom Watson lige i hælene.

PS jeg glemt helt det vigtigste argument for at vælge Masters, VIP gæsterne får lov at spille en runde på mesterskabs bane på mandag!!:woohoo:
    Ja hvilket dilemma..... Noget rigtig fedt eller noget rigtig fedt! Jeg tror ikke du finder meget sympati her:lol:
    Mazzer Mini E mod. B
    Mahlkönig K30
    Izzo Alex Duetto II
    Behmor 1600
    Torr Classic Tamper Grenadill

Comment

Må alligevel sige at jeg godt kan forstå dit valg. Det ville jo svare til at du ikke \"bare\" skulle se WBC, men lige fik lov at smage finalisternes drikke også.
      Klaus Thomsen
      World Barista Champion 2006
      Kig ind på vores Blog her
      The Coffee Collective

Comment

Det er de færreste forundt overhovedet at sætte deres fod på Augustas græs. Det er en ekstremt lukket klub, hvor man kun kan komme ud og spille, hvis man inviteres af et af de ca 300 medlemmer. Medlemsskab kan KUN opnås, hvis man inviteres. Der er ingen ansøgningsmulighed og det siges at fx Bill Clinton er blevet nægtet medlemsskab fordi der er for meget medieomtale om ham, og det gider man ikke!

Så jeg kan sagtens forstå dit valg! Det er en One in a Billion change. Jeg glæder mig til at se billeder, når du putter for birdie på 18. med det fine klubhus i baggrunden

Jeg vil i øvrigt anbefale at går rundt sammen med Rory McIlroy i dag, hvis du selv kan vælge. En ung cool upcoming fyr på bare 19 år, som siges at være langt bedre end Tiger, da Tiger var 19 år.

Og husk nu nogle gode billeder til alle os, som må nøjes med at sidde og glo på tossekassen
        Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Der er afslutningsmiddag til golf-halløjet lyder da meget godt, men det synes jeg sikkert kun fordi jeg er sulten lige nu.

Jeg ville med garanti vælge WBC.
          Mvh Morten

--------------------
          Lelit Bianca
          Mazzer Major Electronic
          Mahlkönig Vario
          Hario V60
          Hario 3 kops Siphon
          Hario Skerton

Comment

[b]Jeg vil i øvrigt anbefale at går rundt sammen med Rory McIlroy i dag, hvis du selv kan vælge. En ung cool upcoming fyr på bare 19 år, som siges at være langt bedre end Tiger, da Tiger var 19 år.[/quote]
            Jeg vil bare lige blære mig lidt med min anbefaling af knægten, McIlroy. I går gik han en lidt fesen 72\'er (par) og i dag ligger han efter 15. hul i -4 på en delt 6. plads. I øvrigt et slag foran Tiger

La Marzocco GS/3
            Baratza Forté
            Bestmax filter

Comment

MoBak wrote:
              MoBak wrote:
              Jeg vil i øvrigt anbefale at går rundt sammen med Rory McIlroy i dag, hvis du selv kan vælge. En ung cool upcoming fyr på bare 19 år, som siges at være langt bedre end Tiger, da Tiger var 19 år.
              Jeg vil bare lige blære mig lidt med min anbefaling af knægten, McIlroy. I går gik han en lidt fesen 72\'er (par) og i dag ligger han efter 15. hul i -4 på en delt 6. plads. I øvrigt et slag foran Tiger
              Ouch! Double bogie på 16 og TRIPLE! på 18 og så er han stort set ude af konkurrencen. Eller ligger og vipper på cut grænsen! Stakkels fyr

La Marzocco GS/3
              Baratza Forté
              Bestmax filter

Comment

Så fik jeg sku mit mobil bredbånd til at virke.
                (det er ikke specielt pinligt at værre inviteret at at&t og så ikke kunn efå sådan noget til at virke inch: )
                Nå men never the less jeg sidder ved 9. green og venter på Jim Furyk, og hvis jeg skal komme med et godt bud på et ungt talent som ville kunne gøre sig i top striden så må det værre Anthony Kim, som efter en super skuffende runde i går på +3 brændte banen af med en -7\'er idag!! han var fundstændig vild!!
                Michael EPO Rasmussen

Comment

EPO wrote:
                  Så fik jeg sku mit mobil bredbånd til at virke.
                  (det er ikke specielt pinligt at værre inviteret at at&t og så ikke kunn efå sådan noget til at virke inch: )
                  Nå men never the less jeg sidder ved 9. green og venter på Jim Furyk, og hvis jeg skal komme med et godt bud på et ungt talent som ville kunne gøre sig i top striden så må det værre Anthony Kim, som efter en super skuffende runde i går på +3 brændte banen af med en -7\'er idag!! han var fundstændig vild!!
                  Sådan! On-site rapporter! \"Only on EspressoBar.deeekaaaay!\" B)

(PS: Er det ikke ret dyrt at roame fra USA? Bare lige som advarsel. Jeg har lige fået et 3 mobilbredbånd og set proserne for roaming. Det er ublu! :blush: :blink: )

La Marzocco GS/3
                  Baratza Forté
                  Bestmax filter

Comment

Det er monstert dyrt hvis man ikke er i et land hvor der er en fornuftig roaming aftale.

For nogle år siden var jeg på messe i tyskland, og havde hentet 30MB på mobilnettet dernede, til den bagatel af kr. 100,- pr mb. Så skulle udgifterne vist også være dækket.

Så efter den tid læser jeg ALTID de aktuelle priser inden jeg logger på i udlandet...
                    Administator på espressobar
                    Izzo Alex Duetto
                    Toper Cafemino
                    Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
                    Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Roed wrote:
                      For nogle år siden var jeg på messe i tyskland, og havde hentet 30MB på mobilnettet dernede, til den bagatel af kr. 100,- pr mb. Så skulle udgifterne vist også være dækket.

Så efter den tid læser jeg ALTID de aktuelle priser inden jeg logger på i udlandet...
                      Så er advarslen da givet videre! Måske derfor EPO er logget af igen

La Marzocco GS/3
                      Baratza Forté
                      Bestmax filter

Comment

MoBak wrote:
                        Roed wrote:

Så er advarslen da givet videre! Måske derfor EPO er logget af igen
                        Bare rolig det var ikke pga. prisen jeg loggede af igen, det var af den simple grund at jeg ikke kunne få et godt nok signal. Nu sidder jeg på mit værelse og er er signalet okay, så jeg vil da ike udelukke at der komme flere live updates de næste par dage.
                        Desuden så er det et moden at&t har lånt mig så det er ikke mig selv der betaler og desuden er det et amerikansk abbonement.)
                        Nå men nu vil jeg smutte iseng og få mig min skønheds søvn (og forhåbenlig få aflivet nogle kommende tømmermænd)
                        Michael EPO Rasmussen

Comment

huj,- det er spændende nu på Augusta...
                          2. omspil :dry:
                          Mazzer Mini Electronic A
                          TORR stamper Plan2konveks 58,6mm
                          Gene Café kafferister
                          Toroid mælkekande 0,35l og 0,59l
                          Mypressi Twist

\\"If its uphill all the way, you should be used to it by now.\\" P. McAloon

Comment

Så er jeg tilbage i Chicago kl er lige på kvart i kvalme om morgenen (04:45) og jeg ville meget hellere værre i Atlanta, men man kan ikke få både i pose og i sæk, desværre
                            Nå men som skrevet havde jeg fornøjelsen af at værre på Augusta Nationl golf club og se Angel Cabrera vinde US Masters, og ikke mindst se Tiger Woods og Phil Mickelson fyren den ma af søndag i forsøget på at indhente de førende (dog uden held).
                            Men højdepunktet for mit besøg i Augusta var nu alligevel en runde på den berømte/berygtede bane mandag eftermiddag.
                            Efter at have set nogle af pro-erne gå rundter i 80erne og slut 70erne, var forventnigerne til min egen rundet ikke de største, normalt er jeg glad for at komme rund i en 80 er på en normal golf bane, så forventningerne var nok i retning af en runde i plus 100.
                            men sådan skulle det ikke gå.
                            augusta national er nok mest kendt for 11. 12. og 13. hul også bedre kendt som Amen Corner, men efter min mening er det ikke de sværeste huller på banen, 5. - 8. var klart sværer!! På mit score kort inkaserede jeg to bogey en dobbel bogey og intet mindre snemand på hul 8.
                            Men bortset fra at værre plus 7 efter 8. så gik resten af runden rimeligt godt, der var dog en lille tur i vandet på 13. som resulterede i endnu en snemand (to sne mænd på én runde inch og en tre put på 18. som resulterede i endnu en bogey, men resten klarede jeg mig rundt i par.
                            Så alt i alt en super telfedsstillende runde i 83 (plus 11) klart over min egen forventning og ikke mindste en 5. bedste rundte bla. journalister og VIP gæster.

Nu sipper jeg så på et kontor i Chicago og arbejder på livet løs i med et spinkelt håb om at kunne bliver færdig lørdag så jeg kan nå til atlanta søndag se WBC finale, jeg er dog ikke specilet optimistisk men man har jo lov og håbe.
                            Michael EPO Rasmussen

Comment

jeg glemt lige to små men ikke uvensenlig detaljer som hjalp mig til min forholsvis lave score.
                              1. min caddy (Ian) var en super stor hjælp, og han havde 100% på banen
                              2. Ping\'s tour bus, som var så venlige og låne mig et set jern 100% identiske med mine egne og sidst men ikke mindst staffede mig en putter (aswer 2f ti/ni WRX med 34\" skaft) som jeg har værret på jagt efter i 5-10 år.
                              Michael EPO Rasmussen

Comment

Working...
                              X