Opslag

Collapse
No announcement yet.

kitchen aid røremaskine

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kitchen aid røremaskine

hep !

er der nogle som har erfaring med kitchenaids artisan maskine? (røremaskinen med de mange ekstra tilbehør)

god investering når man er glad for at lave mad og desserter ?
    If it weren\\\'t for coffee, I\\\'d have no identifiable personality whatsoever. ~David Letterman

Re:kitchen aid røremaskine

Den kan jeg godt anbefale. Vi har haft en i 4 år nu, og den har været på hårdt arbejde.
    La Marzocco GS/3 AV
    Mahlkönig K30 Vario
    Mahlkönig Vario Home m/stålknive
    La Pavoni Professional
    Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
    BLOG

Comment

Har kun hørt godt om den. Har en kollega som er helt fanatisk omkring den og må indrømme at jeg også gerne selv ville eje en.
      Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Det er en fantastisk maskine! Den kan varmt anbefales. Dog er jeg måske inhabil på baggrund af den øgede mængde gode kager og brød kæresten får rørt sammen, efter den er kommet i køkkenet :blush:

I øvrigt vil jeg da lige anbefale denne side: http://juulshandel.dk/ - de er billige og hvis man vil kan man få lov at afhente (det fik vi ihvertfald).
        -Peter

Comment

Jeg kan kun sige KØB!!!
          Det er en fantastisk maskine!
          Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Kitchenaid maskinen er en god maskine som kan klare en del tæsk. Jeg har arbejdet med den næsten dagligt via mit arbejde og har altid syntes godt om den. Fordelen er at hvis man kan lide designeget ser den vildt godt ud, desværre gør designet også at den er lidt sværere at rengøre og at den ikke har helt så meget motorkraft som Keenwood der må være nærmeste konkurent. Keenwood er en bedre maskine men er samtidig også noget mere kloset i designet

Jeg tror at det billigste sted at finde en maskine med mindre du har fundet et tilbud må være på sparmomsen.dk

God fornøjelse
            Izzo Alex Duetto III
            Mazzer Major E

Comment

har talt med ham fra juulshandel.dk - jeg skal dog have den tilsendt da jeg bor på fyn. det koster kun 140kr
              If it weren\\\'t for coffee, I\\\'d have no identifiable personality whatsoever. ~David Letterman

Comment

Klogt valg - han ydede kun god service, da vi handlede med ham.
                Tillykke med den

Comment

så er den bestilt - selvfølgelig med ismaskine dimsen til

vil bare lige sige jeg varmt kan anbefale Juuls, da han tilmed også bestilte hjem i den ønskede farve

Comment

Working...
                  X