Opslag

Collapse
No announcement yet.

Et par kaffebilleder...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Et par kaffebilleder...

Jeg var en tur på Estate Coffee i aftes og tage lidt billeder. Jeg vil lige dele et par stykker med jer.

Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Re:Et par kaffebilleder...

... og et mere

Black coffee rules...

Comment

Fede billeder Søren... KANON stemningsfuldt og levende!
      Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
      Østerbro

La Marzocco GS3
      Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Hobzon wrote:
        Fede billeder Søren... KANON stemningsfuldt og levende!
        Tak Hobzon

Jeg kan jo lige tilføje, at kaffen smagte fortrinligt!

Black coffee rules...

Comment

Jeg var forbi TCC\'s housewarming i går

Jeg skulle selvfølgelig lufte mit nye kamera. Når jeg fik det billigt, så er det bl.a fordi det helst skal benyttes ved ISO 640 eller lavere. Det gav i går lukketider ned til en 1/11 sekund og her kommer jeg altså til kort med et håndholdt kamera. Det kan godt være det mest af alt bare var en øvelse og billederne ikke blev noget særligt, men jeg skal nok sluge min stolthed og være mand nok til at poste dem alligevel.

Der bydes pænt velkommen

Comment

Der vises rundt

Comment

Der brygges

Comment

og servers kaffe

Comment

Dvs. det er ikke kun kaffe der servers

Comment

Lutter glade ansigter og familien i centrum

Comment

Det er bestemt ikke billeder jeg ville skamme mig over Jacob, meget stemningsfyldte!

Må man spørge hvilket udstyr du har fået dig?
                      Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Mig og fotografering er en lang historie, men efter næsten 20 års pause har jeg erhvervet mig et brugt M8.2 hus og et par af de objektiver som jeg forventer at benytte mest. Nu skal der så lige bankes lidt rust af og jeg er på fuldstændig bar bund når det kommer til farver og det digitale redigeringsarbejde. Egentlig burde jeg nok vente med at poste noget som helst før jeg fået kalibreret hele processen.

Comment

Ahhh, ja jeg burde jo have gættet mig til at du havde købt et Leica. Jeg er kun \"lidt\" misundelig . Jeg har leget med et ældre Leica (kan ikke huske modelnavn) engang og kvalitetsfornemmelsen når man står med det i hånden er helt ekstrem!

Tillykke med købet, og post du bare billeder. Det er altid spændende at se billeder fra diverse kaffe events, eller billeder generelt.
                          Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Super billeder Jacob! Det var en hyggelig eftermiddag (og aften) og rart at se dig og Bo derinde. Vi ses nok snart igen!
                            Klaus Thomsen
                            World Barista Champion 2006
                            Kig ind på vores Blog her
                            The Coffee Collective

Comment

Jacob wrote:
                              Mig og fotografering er en lang historie, men efter næsten 20 års pause har jeg erhvervet mig et brugt M8.2 hus og et par af de objektiver som jeg forventer at benytte mest. Nu skal der så lige bankes lidt rust af og jeg er på fuldstændig bar bund når det kommer til farver og det digitale redigeringsarbejde. Egentlig burde jeg nok vente med at poste noget som helst før jeg fået kalibreret hele processen.
                              Bæst! Jeg er da slet heller ikke bare det mindste misundelig Har selv kigget lidt efter en M8.2 - mest for sjovt, men det tager altså bare nogen lækre billeder!

Tillykke med det - jeg håber vi får meget mere at se!

Nå ja, så kan vi også lige se, at Kasper er blevet klippet B)

Black coffee rules...

Comment

Working...
                              X