Opslag

Collapse
No announcement yet.

Forskel på Canon 450--500-1000

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Forskel på Canon 450--500-1000

har siddet og google lidt rundt og har kigget lidt på overstående.

Nogle der ved om der er en den store forskel på feks 500 og 1000 til begynder stadiet ? , har kigget på 450 mod 1000 med lidt hjælp fra Henrik og der havnede vi på 1000 udgaven.

Er der nogle grund til at købe den større model udover man får hvad man betaler for ?

Re:Forskel på Canon 450--500-1000

Se lige her Flemming...
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Re:Forskel på Canon 450--500-1000

Jeg har slet ikke styr på modellerne og hvad de kan længere, men bruger selv 40d og er meget glad for det robuste hus som ikke er lavet i plast.
      40d burde være rimeligt billigt efterhånden og hvis du er nybegynder kan jeg ikke se en god grund til at gå op i 50d.
      Jeg syntes selv at 450d er for lille til at få et godt greb på og huset føles billigt og plastik agtigt.
      Jeg ved ikke om det kan bruges da det egentligt ikke er et svar på dit spørgsmål.
      Men ellers find en forhandler, se og hold på husene og gør på med dig selv inden hvad du skal bruge og hvad der er vigtigt for dig og se derefter på hvad de forskellige modeller kan.
      Izzo Alex Duetto III
      Mazzer Major E

Comment

Working...
      X