Opslag

Collapse
No announcement yet.

Lejlighed i Kbh

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lejlighed i Kbh

Hej alle

Man ser jo gang på gang hvordan folk herinde er meget behjælpelige på alle mulige måder og dette har jeg tænkt mig at afprøve

Jeg kunne godt tænke mig at flytte til Kbh og mangler i den forbindelse et sted at bo. Det er ikke så kritisk lige præcis hvor de bliver, men gerne indenfor ca 5 km af inderste bykerne. Derudover skal lejen nok ikke være meget over 6000 om måneden.

Hvis der er nogen der kan være behjælpelig vil det blive modtaget med kyshånd :kiss:
    Mazzer Mini E mod. B
    Mahlkönig K30
    Izzo Alex Duetto II
    Behmor 1600
    Torr Classic Tamper Grenadill

Re:Lejlighed i Kbh

tror mine forældre har en lejlighed i ålborggade på østerbro om det lige rammer inden for 5km er jeg ikke helt sikker på.

prøvere lige at høre om den står tom for tiden.

Comment

FlemmingRiis wrote:
      tror mine forældre har en lejlighed i ålborggade på østerbro om det lige rammer inden for 5km er jeg ikke helt sikker på.

prøvere lige at høre om den står tom for tiden.
      Det var hurtig respons Fedt... Det må du meget gerne. Og Lokationen fejler ingenting!
      Mazzer Mini E mod. B
      Mahlkönig K30
      Izzo Alex Duetto II
      Behmor 1600

Comment

den var lige blevet lejet ud pr 1/9 so no go desværre.

Comment

FlemmingRiis wrote:
          den var lige blevet lejet ud pr 1/9 so no go desværre.
          Æv :dry:

Men tak for forsøget :cheer:
          Mazzer Mini E mod. B
          Mahlkönig K30
          Izzo Alex Duetto II
          Behmor 1600

Comment

El Jefe,

Jeg har ingen lejlighed at tilbyde, men jeg vil godt give dig et par kommentarer med på vejen.

Jeg synes det ville være ærgerligt at se sig blind på at skulle bo x antal kilometer fra City. København er tilstrækkelig stor til at det foregår mange spændende ting i byens andre kvarterer og ikke kun i City. Indtil jeg begyndte at arbejde i City, kunne der godt gå et par måneder, hvor jeg kun lige cyklede igennem indre by, men ellers ikke var der.

Flere af de \"hotteste\" i byen steder ligger heller ikke i indre by mere. Vega og Ideal Bar på Vesterbro og Rust (på trods af skyderier) og Gefärlich på Nørrebro, har i mange år efterhånden, været nogle af KBHs mest populære ibyen steder. To af de mest populære steder de sidste par år, Karriere Bar og Jolene (lå tidligere på Nørrebro), ligger i Kødbyen på Vesterbro, og det aller smarteste, men stadig lidt undergrundsagtige sted, Bolsjefabrikken, ligger i min egen bydel, Nordvest (som klart er en bydel på vej. I hvert fald \"Indre\" Nordvest).

Københavns uden sammenligning bedste biograf er Empire Bio på Nørrebro. Den er klasser bedre end samtlige biografer i City.

Men det er klart, at man også kan komme langt ud. Personligt gad jeg ikke flytte til Vanløse (skulle dog være godt til børnefamilier), Emdrup (Østerbro og ydre NV) eller meget længere ud i NV.

Valby er også ret langt ude, men det er tæt på Vesterbro, og der sker meget i bydelen efterhånden. Der kan man sagtens bo.
            Mvh Morten

--------------------
            Lelit Bianca
            Mazzer Major Electronic
            Mahlkönig Vario
            Hario V60
            Hario 3 kops Siphon
            Hario Skerton

Comment

Gunde wrote:
              El Jefe,

Jeg har ingen lejlighed at tilbyde, men jeg vil godt give dig et par kommentarer med på vejen.

Jeg synes det ville være ærgerligt at se sig blind på at skulle bo x antal kilometer fra City. København er tilstrækkelig stor til at det foregår mange spændende ting i byens andre kvarterer og ikke kun i City. Indtil jeg begyndte at arbejde i City, kunne der godt gå et par måneder, hvor jeg kun lige cyklede igennem indre by, men ellers ikke var der.

Flere af de \"hotteste\" i byen steder ligger heller ikke i indre by mere. Vega og Ideal Bar på Vesterbro og Rust (på trods af skyderier) og Gefärlich på Nørrebro, har i mange år efterhånden, været nogle af KBHs mest populære ibyen steder. To af de mest populære steder de sidste par år, Karriere Bar og Jolene (lå tidligere på Nørrebro), ligger i Kødbyen på Vesterbro, og det aller smarteste, men stadig lidt undergrundsagtige sted, Bolsjefabrikken, ligger i min egen bydel, Nordvest (som klart er en bydel på vej. I hvert fald \"Indre\" Nordvest).

Københavns uden sammenligning bedste biograf er Empire Bio på Nørrebro. Den er klasser bedre end samtlige biografer i City.

Men det er klart, at man også kan komme langt ud. Personligt gad jeg ikke flytte til Vanløse (skulle dog være godt til børnefamilier), Emdrup (Østerbro og ydre NV) eller meget længere ud i NV.

Valby er også ret langt ude, men det er tæt på Vesterbro, og der sker meget i bydelen efterhånden. Der kan man sagtens bo.
              Fedt med kommentarerne! Jeg er egentlig også åben for det meste. Vil bare helst i en nogenlunde afstand til byen. Og hvis nogen andre har en tips til hvor man skal lede modtages enhver hjælpe :cheer:
              Mazzer Mini E mod. B
              Mahlkönig K30
              Izzo Alex Duetto II
              Behmor 1600

Comment

Working...
              X