Opslag

Collapse
No announcement yet.

Lidt teknisk hjælp!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lidt teknisk hjælp!

Hej

Er der nogen der kan forklare mig noget om MPEG 4?
    Jeg har et alm. \'\'gammeldags\'\' fjernsyn og et mellempakke abonnement hos yousee. Jeg troede at jeg ville kunne se alle de kanaler der var digitale og/eller krævede MPEG 4 da jeg har kabel tv!! Det kan jeg ikke. Jeg ved godt at jeg ikke kan se HD kanalerne da mit fjernsyn ikke er HD!!!

Skal jeg så købe en MPEG 4 boks for at kunne se de kanaler og hvad koster sådan en? Jeg har søgt lidt på nettet men det er allesammen nogen hvor man samtidig skal oprette et abonnement!!
    Det drejer sig om Kanal 9, DR update osv..

Venlig hilsen Kasper
    Hjemme:
    ECM MICHELANGELO 1grp, WeMo controlled
    La Spaziale S1 Vivaldi II med LED-lys
    Mazzer Robur E

Arbejde:
    ECM Michelangelo 2grp
    Mazzer Major

Re:Lidt teknisk hjælp!

Det behøver du ikke - det vil ikke gøre nogen forskel. Når du har Yousee får du signalet fra kabeltv - eller fra en boks under fjernsynet.

De manglende kanaler er udeladt fra TDC\'s side - HD fåes f.eks. kun med en HD pakke til 948 kr. / året. Du kan godt se HD kanaler, selvom du ikke har et HD fjernsyn.

Dermed: Du skal kontakte Yousee / TDC og høre hvor dine kanaler er blevet af.
    ---
    Nuova Simonelli Musica
    Mazzer Mini kværn
    En utrættelig kaffetørst

Comment

Tak for det Hans Henrik..
      Det er ikke så lidt man kan få svar på herinde.

Kasper
      Hjemme:
      ECM MICHELANGELO 1grp, WeMo controlled
      La Spaziale S1 Vivaldi II med LED-lys
      Mazzer Robur E

Arbejde:
      ECM Michelangelo 2grp
      Mazzer Major

Comment

Hej..

Vores antenneforening valgte på falderebet og skifte til YouSee, da de ikke havde det fornødne udstyr til og sende digitalt ud på nettet..
        Dvs at jeg, hvis jeg ville modtage digitalt, skulle købe en DVB-C tuner.. Derved ville jeg så tilgengæld få de extra kanaler du omtaler..

Men sådan en dvb-c tuner lykkes det mig ikke og finde til under 1500. Så jeg tog springet og købte nyt fjernsyn i fredags..

Så slipper jeg for den dumme boks og extra fjernbetjening.. Og så kan man jo reelt trække de 1500 fra prisen på det nye tv.. Det var i hvertfald sådan jeg solgte den til konen..

Men for s.... HD det er vejen frem.. Og jeg har fået mange gange bedre kvalitet på alle kanaler..
        Så jeg fortryder intet..
        Hilsen Johnny

Faema Legend S1
        Faema MD3000 Touch
        Mahlkoenig Vario
        Jura Ena 9 OneTouch

Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1

Comment

Working...
        X