Opslag

Collapse
No announcement yet.

Sukker dispenser..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sukker dispenser..

Hej når vi drikker mælkekaffe så bruger vi begge lidt sukker, til det har vi en bodum bistro sukker dispenser, den syntes vi begge er morderlig pæn, den er bare for lille er man en flok, så skal man bare fylde den konstant...

Nogen forslag til andre modeller??

Hilsen Henrik
    Henrik Palshøj

Re:Sukker dispenser..

Sukker dispenser ??

Nu må lige fortælle lidt mere - for nu har jeg kigget efter den hos Bodum, og kan ikke finde den.

Altså sådan en hvor man sætter koppen under, og får et drys sukker - lidt i retning af en sæbedispenser :woohoo:

... eller ???
    /Anders
    Lidt fattigere - men meget rigere

La Pavoni Stradivari SPH rosen træ, Reg Barber tamper, Mazzer Mini B poleret & valnød
    Simonelli Appia II - naturligvis "tunet" af Kaffemekka, Reg Barber 58,4mm tamper m. træ, Mazzer Mini B poleret & mahogni
    Hario Siphon
    HotTop 8828B
    Ascaso i-mini alu m. træ til Aeropress

Comment

3 række fra oven
      Henrik Palshøj

Comment

Nåå .. sådan en dims ;-)

Det der dispenser fik mig til at tænke på sæbe ....
        /Anders
        Lidt fattigere - men meget rigere

La Pavoni Stradivari SPH rosen træ, Reg Barber tamper, Mazzer Mini B poleret & valnød
        Simonelli Appia II - naturligvis "tunet" af Kaffemekka, Reg Barber 58,4mm tamper m. træ, Mazzer Mini B poleret & mahogni
        Hario Siphon
        HotTop 8828B
        Ascaso i-mini alu m. træ til Aeropress

Comment

HenrikP wrote:
          Hej når vi drikker mælkekaffe så bruger vi begge lidt sukker, til det har vi en bodum bistro sukker dispenser, den syntes vi begge er morderlig pæn, den er bare for lille er man en flok, så skal man bare fylde den konstant...

Nogen forslag til andre modeller??

Hilsen Henrik
          jeg har en tusse gammel en som jeg tror jeg har arvet fra min bedstemor der kan være ca. 500g sukker i. Jeg har set ligende på loppe markeder rundt omkring, de er godt nok ikke bodum design men det virker.
          Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

hvorfor ikke bare brug sukker sticks. Og så se det godt ud nå man servere.

http://peecee.dk/upload/view/215097
            1.Plads ved DM i Hjemmebarista 2011

ordbillde

Rancilio Epoca E1
            Fiorenzato T80

Comment

Er selv en forbruger af sukker ... er endnu ikke stødt på nogen dispenser der kan konkurrer med \"en skål med en teske i\".
              Administrator på EspressoBar
              Nuova Simonelli Appia 1.GR.
              Mazzer Kony Electronic

Comment

ChrZacho wrote:
                Er selv en forbruger af sukker ... er endnu ikke stødt på nogen dispenser der kan konkurrer med \"en skål med en teske i\".
                Øhh, kan det egentligt betale sig for dig at omhælde sukkeret fra posen :silly:
                Administator på espressobar
                Izzo Alex Duetto
                Toper Cafemino
                Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
                Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Working...
                X