Opslag
Collapse
No announcement yet.
Min nye tegning
Collapse
X
-
Re:Min nye tegning
Efter alle de kommentarer glæder jeg mig til at komme hjem og se billedet. Desværre har min arbejdsplads blokeret for din billedehostStifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
Comment
-
Mange tak folkens, jeg er også helt ekstremt glad for den!
@Kasper - Konen synes faktisk den er flotSelvom hun selvfølgelig synes det er lidt tosset...
Mvh. Anders
Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.
Comment
-
Tillykke med damen. Hun er flot. Husk \"kopatsalve\" er rææædig godt.
Min næste tanke var - hvis det skal være den form for navneskilt, hvem lægger krop til en mandemodel? - Jeg nægter at rende rundt med en dame på over/underarmen.:silly: :woohoo: :silly:Rancilio Epoca S1
Mahlköning Stawert
DeVe Eva. Væghængt håndkværn
Mazzer Major DR
Mazzer Super Jolly - Til salg
Gene Cafè
Gastroback 42609
Comment
-
Tosset er det i hverttilfælde men på den gode måde. Mon ikke du er rimelig original med den tatoo.. Hva sagde tatoomanden... Er den en af de populære tegninger for tiden??
KasperHjemme:
ECM MICHELANGELO 1grp, WeMo controlled
La Spaziale S1 Vivaldi II med LED-lys
Mazzer Robur E
Arbejde:
ECM Michelangelo 2grp
Mazzer Major
Comment
-
Hende der tegnede den måtte i hvert fald lige have en tegning af portafilteret... de drak kun pulverkaffe i forretningen.
Altså det er selvfølgelig nørdet, men det fede, hvis jeg selv skal sige det, er at hvis jeg (mod forventning) en dag skulle blive træt af kaffe, så er det jo stadig en flot pin up tatovering, og sådan en har jeg ønsket mig i mange år.Mvh. Anders
Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.
Comment
Comment