Opslag

Collapse
No announcement yet.

jagt på lokaler til risteri

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jagt på lokaler til risteri

Jeg har gennem længere tid ledt efter nogle velegnede lokaler i Københavnsområdet til et mikro-risteri. Det skal selvfølgelig kunne godkendes af Levnedsmiddelstyrelsen til ristningen men ud over det har jeg ikke de store krav. Det skulle da lige være en rimelig husleje!

Jeg håber der er et par ildsjæle i Kbh. der kender et godt sted og måske vil ind over som en slags "konsulenter"?
    Et hjerte der banker for espresso...... og med al den koffein så banker det hurtigt!

Re:jagt på lokaler til risteri

Hej

Hvilke størelse snakker vi her om, 20 eller 50 kvm eller ?
    Og hvorlangt fra KBH ?

Mvh Holmer
    Mvh Martin Rosenberg

Hellere god kaffe, end dårlig sex...men hellere dårlig sex end ingen....

Comment

Jeg tror et lokale omkring de 80m2 ville være optimalt, men jeg er åben for forslag.

Med hensyn til afstanden fra Kbh. så ville i Storkøbenhavn være bedst men jeg syntes ikke jeg kan finde noget, så der må jeg også være åben for forslag.
      Et hjerte der banker for espresso...... og med al den koffein så banker det hurtigt!

Comment

Kig på www.butikskompagniet.dk der burde være til at finde noget...
        Bortset fra det, er jeg meget interesseret i dit projekt. Hvor langt er du med det?
        \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Jeg er faktisk et godt stykke henad vejen. Har risteren, lidt bønner fra et konkursfirma og den basale viden om ristningen. Når det lykkedes at finde et sted og få det godkendt så er det at alt det sjove begynder. Alle de prøver der skal smages, bønner udvælges, evt. farme der skal besøges, espresso der skal blendes.....

Jeg kommer til at fise rundt som en kolibri af al den koffein!!!! Sikken lykke... Og hvis der er andre der vil være med til projektet og komme med uvurderlig input - jo flere jo bedre vel?!?

Comment

Working...
          X