Mange tak. Også glædelig jul herfra. Jeg håber i det hele taget vores juletræ er godt understøttet, så det ikke falder ned over min Gene (som rent faktisk er pakket tilbage i kassen og med pænt gavepapir om
Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Mange tak. Også glædelig jul herfra. Jeg håber i det hele taget vores juletræ er godt understøttet, så det ikke falder ned over min Gene (som rent faktisk er pakket tilbage i kassen og med pænt gavepapir om
Hehe .. nå det var derfor du ristede så mange batches forledem ... :lol:
Administrator på EspressoBar Nuova Simonelli Appia 1.GR.
Mazzer Kony Electronic
Også ønsket om en rigtig glædelig jul til jer alle.
Om knap 12 timer (720 minutter eller 43.200 sekunder) burde jeg stå i køkkenet og brygge mit første skud espresso på min nye Silvia - det er HÅRDT at vente og tælle sekunderne :whistle:
Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon) Østerbro
La Marzocco GS3
Mahlkönig K30 Vario
Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
På en diciplin/tårnmodigheds skala gående fra 0 til Hobzon hvordan går det så :laugh:
Men jeg er sikker på at den vil riste endnu bedre efter en tur under jule træet
Men gældelig jul og go' kaffe til alle espressobar folk, her fra
Michael EPO Rasmussen
Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche
Takker for julehilsenerne og ønsker selv glædelig jul til alle.
Hobzon -> Jeg husker tydeligt den første aften med Miss Silvia.... Du har bestemt noget at glæde dig til Set i bakspejlet var det nok ikke verdens bedste espresso'er der blev serveret for gæsterne den aften. Men humøret fejlede intet :silly:
Nå, men jeg må hellere komme ud og kigge til fjerdkræet ude på webergrillen. :evil:
/Kim
- La Spaziale S1 Dream
- Bestmax S
- Ceado E37S
- Rancilio Rocky SD
- Hottop B
La Marzocco GS/3 AV
Mahlkönig K30 Vario
Mahlkönig Vario Home m/stålknive
La Pavoni Professional
Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101 BLOG
Comment