Opslag

Collapse
No announcement yet.

Skift af forum til vBadvanced

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skift af forum til vBadvanced

Hej gutter,

jeg mener vi kortvarigt snakkede om at skifte forummet til at køre vBadvanced istedet for det nuværende.
    Er der nogen overvejelser igang omkring dette?

Jeg ved ikke om det kun er mig der oplever det som irriterende, men jeg har gølgende ankepunkter på det nuværende forum.

- Show latest post skal man trykke på to gange
    - der mangler en knap til \"jump to first unread\" i en tråd
    -redigeringsmulighederne i indlæggene er begrænsede og langsommelige

Det skal naturligvis ikke opfattes som en personlig kritik af nogen af administratorerene, jeg syns bare det kunne løfte brugervenligheden til et højere niveau hvis vi f.eks. skiftede til vBadvanced.
    Good, fast, cheap... Pick two!

Re:Skift af forum til vBadvanced

Hej Rune

Skift af forum er fortsat noget, der spøger i vores baghoved. Der er bare lige de tekniske og praktiske udfordringer der skal overstås inden det er muligt :unsure: Vi skal jo gerne have alle meddelelser med over, så der ligger vist en konverteringsudfordring og venter...

Konkret har jeg ikke oplevet, at man skal trykke på show latest post 2 gange - den funktion virker fint hos mig.

First unread ville være en god funktion at få ind.

Redigeringsmulighederne blev begrænset i forbindelse med løsningen af de tekniske problemer vi havde for et stykke tid siden. Der er (så vidt jeg husker) mulighed for at redigere i en post i 10 min. Dette blev indført som et forsøg, og kan evt. laves om igen. Derudover oplever jeg ikke problemer med redigeringsfunktionen.

Men rigtig mange tak for indspark/kritik - vi tager det med i puljen og håber vi en dag kan præsentere et nyt forum
    Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Comment

Re:Skift af forum til vBadvanced

vBadvanced er et komplet CMS (Content Management System) og portal, hvoraf vBulletin (selve forummet) er en del-element af en større og samlet løsning.

vBulletin er bestemt et kapabelt forum, der tilbyder næsten alt tænkeligt hvad angår features. Man skal dog være opmærksom på at databasen ikke er kompatibel med Fireboard (det nyværende forum), og at en udskiftning derfor kan blive meget tidskrævende, hvis man vil have de gamle posts med over i det nye system.

Så er det måske bedre at vælge hvilke features man savner, og så selv bygge dem ind i Fireboard.
      Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
      Østerbro

La Marzocco GS3
      Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎