Ja i følge dmi er det vist godt der ikke er kommet sommerdæk på endnu , tror både store og små ser frem til vi får lidt sne nu her i påskedagene skal man ud og kører må man kører forsigtig og i god tid.
Damn, jeg skal fotografere et bryllup i nordjylland det meste af dagen i morgen - det bliver sgu interessant :-)
Må hellere smide et par ekstra trøjer i bilen sammen med det andet grej...
Jeg vil i det tilfælde anbefale Linhof 220. Udover at blive kaldt \'bryllupskameraet\' så var det, det sidste der gav op i kulden da min bror var en tur i sibirien
Jeg vil i det tilfælde anbefale Linhof 220. Udover at blive kaldt \'bryllupskameraet\' så var det, det sidste der gav op i kulden da min bror var en tur i sibirien
Jeg går faktisk og lurer lidt på et :kiss:
Hej Jacob,
Ser fedt ud - kunne være sjovt at rode lidt med det - er sikker på at det er kram!
Kunne dog aldrig selv finde på at skyde et bryllup på film. Den frihed det giver at kunne se histogrammet og meget hurtigt kunne vurdere om låsmåling og fokus var \"spot on\", specielt i kirken og til de mere officielle bileder, er simpelthen uvurdelig for mig. Til arrangementet i går skød jeg ca. 1200 billeder i RAW-format - det ville sikkert også hurtigt løbe op i film ;-)
Du må endelig poste en tråd med nogle billeder hvis du ender ud med at købe et Linhof !
Hele mit mørkekammer har været pakket ned de sidste 10-12 år, så det mest realistiske er nok at mit næste indkøb starter bagfra med et digitalt mellemformats bagstykke :unsure:
Jeg tror ikke jeg orker alt den kemi igen :blush:
Linhof 220:
Super objektiv (i en brændevidde der passer godt til dobbeltportrætter)
I søgeren har ting den samme størrelse som de har når man kigger uden om søgeren - Perfekt for folk der arbejder med begge øjne åbne!
Kasseten er meget bøvlet at lade med film.
Comment