Opslag

Collapse
No announcement yet.

James Hoffmann: UK Cup Tasters Champion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• James Hoffmann: UK Cup Tasters Champion

Tjek lige dette blogindlæg på James Hoffmanns side: http://www.jimseven.com/2008/05/22/u...g-competition/

Det er sgu for sejt (og sjovt)
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Re:James Hoffmann: UK Cup Tasters Champion

fuck det er rutineret!!!
    Det er klasse, en ting er at vinde, hvilket i sig selv er flot, men at gøre det på den måde er for vildt!!
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

EPO wrote:
      fuck det er rutineret!!!
      Det er klasse, en ting er at vinde, hvilket i sig selv er flot, men at gøre det på den måde er for vildt!!
      Ja, hvorfor bruge 8 min. hvis man kan gøre det på 2½ (her snakker vi stadig om cupping )

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

Comment

MoBak wrote:
        Ja, hvorfor bruge 8 min. hvis man kan gøre det på 2½ (her snakker vi stadig om cupping )
        Der var under ingen omstændigheder fare for at han blev beskyldt for at trække tiden
        Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Da jeg var forbi TCC sidste fredag var Karen, Casper og Klaus gået i krig med et 12 koppers setup. Efter de var færdige blev jeg så spurgt om jeg havde prøvet sådan noget før. Det havde jeg ikke (jeg havde aldrig så meget som overværet en cupping session) og så var det jo pludseligt min tur. Jeg lod mig nok gribe lidt af stemningen som sådan konkurrence-setup giver og kunne nok havde lært lidt mere ved at gå mere omhyggeligt til værks (jeg skyndte mig ikke, men jeg gik på den anden side heller ikke tilbage til de grupper som jeg følte mig mest usikker på). Faktisk glemte jeg også at spørge om hvilken kaffe vi havde smagt på og hvilke smagsindtryk som de andre havde lagt vægt på :blush:

Stor tak til TCC-folkene for en meget sjov og spændene oplevelse

Comment

Jacob wrote:
            Da jeg var forbi TCC sidste fredag var Karen, Casper og Klaus gået i krig med et 12 koppers setup.
            Cool. Det er vel ikke for ingenting de kalder det et \"kaffeværksted\" og ikke bare en kaffebar

La Marzocco GS/3
            Baratza Forté
            Bestmax filter

Comment

Working...
            X