Opslag

Collapse
No announcement yet.

Preview funktionen virker ikke...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Preview funktionen virker ikke...

Hvis man skriver et længere indlæg og forsøger at lave et preview på indlægget, så får man en blank side og når man navigerer tilbage til den forrige side, så bliver man logget ud.

Før jeg skrev mit sidste lidt længere indlæg, ville jeg også lige prøve et preview - og igen mistede jeg det hele og blev logget ud (denne gang var jeg dog blevet lidt klogere, så jeg havde først taget en kopi at teksten).

Jeg kan ikke verificere om det er et spørgsmål om sessions time-out, for man kan godt lave preview på korte indlæg, hvis man så efterfølgende \"submitter\", ja så ryger det hele igen.

Jeg mener dog at kunne huske at med de længere indlæg, så fik jeg en meddelse om at cash-writing var disablet eller sådan noget lignene. Næste gang jeg ser fejlen, skal jeg nok \"screene\" den, så i kan se hvad der sker.
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Re:Preview funktionen virker ikke...

jeg har lige brugt preview funktione, på et lidt kortere indlæg end dit og der virkede det fint så sessions time-out virker som en rimelig plausible forklaring
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Hobzon wrote:
      Hvis man skriver et længere indlæg og forsøger at lave et preview på indlægget, så får man en blank side og når man navigerer tilbage til den forrige side, så bliver man logget ud.

Før jeg skrev mit sidste lidt længere indlæg, ville jeg også lige prøve et preview - og igen mistede jeg det hele og blev logget ud (denne gang var jeg dog blevet lidt klogere, så jeg havde først taget en kopi at teksten).

Jeg kan ikke verificere om det er et spørgsmål om sessions time-out, for man kan godt lave preview på korte indlæg, hvis man så efterfølgende \"submitter\", ja så ryger det hele igen.

Jeg mener dog at kunne huske at med de længere indlæg, så fik jeg en meddelse om at cash-writing var disablet eller sådan noget lignene. Næste gang jeg ser fejlen, skal jeg nok \"screene\" den, så i kan se hvad der sker.
      Jeg undersøger lige sagen. Hvis andre har oplevet det samme og kan komme med yderligere information, som kan hjælpe opklaringen, hører jeg gerne fra jer.
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Jeg har oplevet det samme som Hobzon beskriver. Jeg mener også kun det var i forbindelse med et laaaangt indlæg. Men det er jo også dem der er mest irriterende at skulle skrive igen :angry:

Ps. På dette korte indlæg har jeg ingen problemer med preview
        - La Spaziale S1 Dream
        - Bestmax S
        - Ceado E37S
        - Rancilio Rocky SD
        - Hottop B

Comment

Working...
        X