Opslag

Collapse
No announcement yet.

Over 100 EspressoBar brugere

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Over 100 EspressoBar brugere

Så har vi over 100 registrerede EspressoBar brugere B) Til det skal dog knyttes den bemærkning, at vi har en Test-bruger samt en administrator bruger. Derudover er der et par brugere, som ser lidt mistænkelige ud, hvor der måske ikke er en person bag, men en maskine der står og registrerer brugere på fora.

Men alligevel - jeg synes det er fantastisk, at vi siden maj måned i år har kunne samle så mange interessante og interesserede brugere på vores side. Vel at mærke uden nogen form for markedsføring
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Re:Over 100 EspressoBar brugere

Et STORT tillykke til espressobar.dk og folkene bag! Det er dejligt at have et sted hvor man kan samles om sin passion!

Er der mulighed for at vi almindelige brugere kan få lov at sponsorere lidt penge til driften, evt. blot på frivillig basis? Det kunne nemt gøres via Paypal eller lignende. Dette kunne måske også give rum til andre aktiviteter.

En anden ting - har i gjort jer overvejelser om at lave lidt merchandising? Cappuccino- og espressokopper med espressobar.dk logo på? T-Shirts?
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Test bruger/fake bruger eller ej så er det super godt gået!! Stor ros til alle jeg som står bag!!!!
      Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Hobzon wrote:
        Et STORT tillykke til espressobar.dk og folkene bag! Det er dejligt at have et sted hvor man kan samles om sin passion!

Er der mulighed for at vi almindelige brugere kan få lov at sponsorere lidt penge til driften, evt. blot på frivillig basis? Det kunne nemt gøres via Paypal eller lignende. Dette kunne måske også give rum til andre aktiviteter.

En anden ting - har i gjort jer overvejelser om at lave lidt merchandising? Cappuccino- og espressokopper med espressobar.dk logo på? T-Shirts?
        Hej Hobzon,

Mange tak

Og også mange tak for dit ønske om at yde lidt økonomisk støtte til siden. Donationer er selvfølgelig altid velkomne, da vi jo indtil videre kun har udgifter til siden. Skulle man have lyst HELT frivilligt til at hæve de 50 kr. som vi har sat deltagergebyret til arrangementet til, er man naturligvis meget velkommen til det og der vil blive taget mod pengene med kyshånd.

En sjovere måde (for yderen) at bidrage på, er at købe vores kalender, som vil blive sat til salg til arrangementet. Salget fra denne går ubeskåret til driften af EspressoBar.

Vi har også snakket om at lægge en donationsmulighed på siden (fx paypal), men vi har indtil videre undladt dette, da vi ikke ønsker at fremstå som en side, der er startet for at tjene penge. For det er bestemt ikke tilfældet.

På sigt vil vi selvfølgelig gerne have lidt indtægter, så vi har mulighed for at drive siden omkostningsfrit og kan rejse lidt rundt i landet til nogle interessante events uden vi skal gribe til egne lommer alt for ofte

La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter

Comment

MoBak wrote:
          Vi har også snakket om at lægge en donationsmulighed på siden (fx paypal), men vi har indtil videre undladt dette, da vi ikke ønsker at fremstå som en side, der er startet for at tjene penge. For det er bestemt ikke tilfældet.
          Nu vil jeg ikke mene at en "Donationsknap" giver en side et indtryk af, at være startet for at tjene penge - Tværtimod :-)
          Sort som en panter, sort som slanter
          Tjent på sort arbejde, og sort som Knight Rider
          Sort som piloten I en Tie Fighter
          Sort som pletterne på Pongo
          Sort som alle andre end Tintin I Congo
          Sort som en afro, så sæt den kaff' på!

Comment

MoBak wrote:
            Skulle man have lyst HELT frivilligt til at hæve de 50 kr. som vi har sat deltagergebyret til arrangementet til, er man naturligvis meget velkommen til det og der vil blive taget mod pengene med kyshånd.
            Bare rolig jeg skal nok gå en extra tur forbi sparegrien inden d 26.
            Og jeg skal helt sikket ha' en kalender med hjem
            Michael EPO Rasmussen

Comment

ordo.dk wrote:
              MoBak wrote:
              Nu vil jeg ikke mene at en "Donationsknap" giver en side et indtryk af, at være startet for at tjene penge - Tværtimod :-)
              Det er jeg i princippet enige med dig i. Men jo længere siden kører af sig selv og vi (bagmændene samt brugerne) viser, at de er på siden på indholdets skyld, des mindre er risikoen

La Marzocco GS/3
              Baratza Forté
              Bestmax filter

Comment

True, men hvad med at lave en "Om Espressobar"-side med lidt om, hvem der er bag - Hér kunne man så linke til en donationsside? Det kan da ikke skade!
                Sort som en panter, sort som slanter
                Tjent på sort arbejde, og sort som Knight Rider
                Sort som piloten I en Tie Fighter
                Sort som pletterne på Pongo
                Sort som alle andre end Tintin I Congo
                Sort som en afro, så sæt den kaff' på!

Comment

Også et tak herfra

Jeg tror vi alle er ret glade for den udvikling der er sket med EspressoBar fra ideen opstod til siden i dag.

Der er blevet brugt rigtig meget tid på det, men som MoBak siger, så er det ikke pengene der har drevet værket, men interessen for den gode kaffe.

Det betyder selvfølgelig ikke, at vi ikke tager mod bidrag til siden, men som allerede sagt i tråden, skal det være helt frivilligt. Men vi vil da prøve at se på en opdatering af "om EspressoBar".

I øvrigt kan jeg vist godt afsløre, at der er mange kugler i støbeskeen, så der burde være håb for, at der kommer til at ske rigtig meget i den kommende tid.
                  Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Comment

Jeg har vist siden til flere af min spansek venner, som er dybt missundelig over at vi har sådan et forum her i DK.
                    Det syntes jeg siget alt om hvor godt et stykke arb. i har gjort, at en så stor nation, både inbyger mæsigt og kaffe mæsigt, ikke har noget som er bare i nærheden af espressobar.dk
                    Jeg kan kun der for gentage mig selv, Respekt!!!

PS Jeg glæder mig da til at se hvad det er i har i støbesken :woohoo:
                    Michael EPO Rasmussen

Comment

Stort tillykke herfra - det er for cool B) at vi har sådan et forum og ikke mindst at der er så meget aktivitet på siden!

Siden jeg opdagede espressobar.dk i efteråret, er det klart blevet min foretrukne kaffe-site. No doubt!

Og ja, det ville være super cool med lidt merchandise - kopper, t-shirts el.lign. God kvalitet, enkelt design - altså lidt men godt - ligesom espresso:P
                      Kræver selvfølgelig noget arbejde, men der er sikkert flere på sitet, som gerne vil hjælpe, og I kan evt. gøre det muligt at lave forudbestillinger, så I er sikret et kvantum inden produktionen sættes i gang.

Igen - godt gået til jer bag espressobar :woohoo:
                      / nuova simonelli musica / mazzer kony / mazzer jolly DR / aeropress, hario V60 m.m. /

Comment

Joni wrote:
                        Og ja, det ville være super cool med lidt merchandise - kopper, t-shirts el.lign. God kvalitet, enkelt design - altså lidt men godt - ligesom espresso:P
                        Kræver selvfølgelig noget arbejde, men der er sikkert flere på sitet, som gerne vil hjælpe, og I kan evt. gøre det muligt at lave forudbestillinger, så I er sikret et kvantum inden produktionen sættes i gang.

Igen - godt gået til jer bag espressobar :woohoo:
                        Mange tak, Joni.

Mht. merchandise tror jeg bestemt, det er noget som kommer. Sikkert i løbet af i år. Men de første par måneder går lige med planlægning af arrangementet d. 26, det næste arrangement samt foberedelse og udførelse af pressedækning af de 3 baristakonkurrencer.

La Marzocco GS/3
                        Baratza Forté
                        Bestmax filter

Comment

Tak for alle de rosende ord.

Merchandice er noget der bliver arbejdet meget kraftigt på i baggrunden, så bare rolig, I skal nok få lov til at købe Jer fattige i fede espressobar.dk ting.
                          Administator på espressobar
                          Izzo Alex Duetto
                          Toper Cafemino
                          Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
                          Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Working...
                          X