Opslag

Collapse
No announcement yet.

Er det muligt...?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Er det muligt...?

Er det muligt i kunne flyttede fire fora om Basristamesterskaber ned i listen over fora her på espressobar.dk? De fylder utroligt meget i toppen af skærmen, og indtil videre er der jo ikke nogen der bruger dem? :dry:
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Re:Er det muligt...?

Hobzon ude i højre side efter Baristamesterskab er der et - (eller +) som du kan trykke på så denne sektion folder sig sammen så det ikke fylder så meget , bare et tip
    Fortid
    La Marzocco GS3
    Casadio Macinadosatore Istantaneo
    Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
    Reg Barber 58mm Anodized/Stål
    Pullman/Synesso ridgeless
    Bumper TS
    Motta Knockbox
    Nutid
    Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
    French Press-Bodum 4 cup

Comment

Vi regner med og håber på at denne sektion vil blive den mest benyttede indtil barista mesterskaberne er slut. Derfor ligger den øverst og fylder meget. Det er helt bevidst

Når mesterskaberne er slut og diskussionen i denne sektion ebber ud, flytter vi sektionen nederst.
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Wolff wrote:
        Hobzon ude i højre side efter Baristamesterskab er der et - (eller +) som du kan trykke på så denne sektion folder sig sammen så det ikke fylder så meget...
        Tak - det var LIGE hvad jeg manglede :-)

Det er utroligt som man kan stirre sig blind på noget der er der, men som man ikke kan få øje på! :blush:
        Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
        Østerbro

La Marzocco GS3
        Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Working...
        X