Re:Mens vi venter på forum
Ellers - kontakt mig på MSN, så skal jeg ordne det via midlertidig adgang til Admin-kontoen.
Opslag
Collapse
No announcement yet.
Mens vi venter på forum
Collapse
X
-
I quick reply er der noget HTML der ser sådan ud:
<input class=\"fb_qm_btn\" name=\"submit\" value=\"Submit\" type=\"submit\">
Den bør se sådan ud:
<input class=\"fb_qm_btn\" accesskey=\"s\" name=\"submit\" value=\"Submit\" type=\"submit\">
og i reply/new topic er der HTML der ser sådan ud:
<input class=\"button\" name=\"submit\" value=\"Submit\" onclick=\"return submitForm()\" onmouseover=\"helpline(\'submit\')\" type=\"submit\">
Den bør se sådan ud:
<input class=\"button\" accesskey=\"s\" name=\"submit\" value=\"Submit\" onclick=\"return submitForm()\" onmouseover=\"helpline(\'submit\')\" type=\"submit\">
måske er det i template-folderen fb_write.html.php og/eller message.php og/eller post.php - kender ikke joomla/fireboard
Leave a comment:
-
-
Hej ordo,
Det lyder som en udemærket idé. Desværre er der ikke nogle af os, der er voldsomt begavede mht. programmering, så vi gør ikke ret meget andet, end det modulerne kan som standard.
Hvis du kan fortælle mig, hvordan man skulle gøre det, vil jeg gerne kigge på det
Leave a comment:
-
-
Mens vi venter på forum
Jeg har læst at forum muligvis bliver udskiftet på et tidspunkt ;P
I mellemtiden kunne det være fedt, på \"quick reply\", \"reply\" og \"new thread\" formen at der var
accesskey=\"s\"
på submitknappenSå kan man trykke ALT+S i stedet for at trykke på submitknappen, det bruges meget på andre fora
Emneord: Ingen
-
Leave a comment: