Opslag

Collapse
No announcement yet.

Personlige beskeder

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Personlige beskeder

Hej Administratorer her på espressobar.dk

Er der er grænse for hvor lang en PM (personlig mail fra bruger til bruger) må være?

Forleden skrev jeg et langt svar til en bruger her på espressobar, men det lader til at min besked er blevet kraftigt beskåret, og det er jo lidt kedeligt, når man har gjort sig umage med at formulere et svar.

Kan i ikke enten skrive på siden hvor lang en besked må være, eller også fjerne denne grænse helt?
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Re:Personlige beskeder

Hobzon wrote:
    Hej Administratorer her på espressobar.dk

Er der er grænse for hvor lang en PM (personlig mail fra bruger til bruger) må være?

Forleden skrev jeg et langt svar til en bruger her på espressobar, men det lader til at min besked er blevet kraftigt beskåret, og det er jo lidt kedeligt, når man har gjort sig umage med at formulere et svar.

Kan i ikke enten skrive på siden hvor lang en besked må være, eller også fjerne denne grænse helt?
    Det beklager jeg, Hobzon. Jeg vidste godt der var en begrænsning (på 1200 tegn), men jeg troede man ville blive stoppet, når man havde nået den. Det er jo ikke så genialt, hvis man bare kan skrive videre selvom man har overskredet grænsen. Derfor er grænsen nu fjernet.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

MoBak wrote:
      Jeg vidste godt der var en begrænsning (på 1200 tegn), men jeg troede man ville blive stoppet, når man havde nået den.
      Ja 1200 tegn er jo ikke meget til en som mig :blush: Specielt når man har SÅ svært som jeg, ved at begrænse sig :blink:

Det er jo ikke så genialt, hvis man bare kan skrive videre selvom man har overskredet grænsen. Derfor er grænsen nu fjernet.
      Takker mange gange. Det er for så vidt helt i orden at der er en grænse, men så bør man bare vide det i forvejen, så man ikke bare sender ting ud til de evige bit-marker ;-)

Takker mange gange for hurtig betjening :-)
      Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
      Østerbro

La Marzocco GS3
      Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Der skulle i øvrigt gerne snart komme et nyt modul til PM, som gerne skulle være lidt bedre.

Der er et særligt modul under udvikling fra samme producent, som laver selve forum-modulet. Det skulle have været frigivet, men det trækker åbenbart lidt ud.

Blot lige en servicemeddelelse
        Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Comment

Working...
        X